Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 111037 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Krijg ook hetzelfde, sinds update is het een ellende ook meerdere keren opgestart maar ook geen resultaat. Denk er hard over naar een ander te gaan

Was zorgeloos bij Telfort heb overgang naar KPN geprobeerd een fiasco hierna hardlopend terug naar Telfort en na twee jaar zonder een probleem of storing helaas weer ongewenst halfbakken bij KPN terecht gekomen je raad het al een en al ellende en storingen bij interactieve tv

Wat een waardeloos bedrijf is dit toch!!

Henk

Reputatie 1
Badge

Mijn advies is dus, reboot je kastje en kijk dan of probleem weg is. Hier werkt het weer, zal elders ook het geval moeten zijn

Graag weer commerciële zenders en de rest van mjn diensten herstellen 😡😡😡😡😡

werkt weer in Soest.

In Leusden werkt het ook weer.

Mijn advies is dus, reboot je kastje en kijk dan of probleem weg is. Hier werkt het weer, zal elders ook het geval moeten zijn

hoe moet dat?

Alles geprobeerd maar nog niks hier 

Krijg foutcode AVS-TO-0001 in beeld. Vervolgens kastje uitgezet en opnieuw opgestart na weer beeld te hebben. Geen info meer aanwezig. Afstandsbediening werkt niet meer kan niet meer in menu etc. 

Reputatie 2
Badge

Idd.. Hier ook weer maar zou wenselijk zijn inderdaad als we te weten komen hoe het kwam. .

Reputatie 1

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

KPN Heeft het coronavirus te pakken .

Reputatie 1

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Yes! Bij mij werkt het weer!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1
Badge

@Irda: Of stekkertje eruit of via systeem (menu)

Reputatie 1

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Sinds de nieuwe software regelmatig de foutcode bij terugkijken. Ook als je midden in een film zit. Heel irritant, want als het probleem (voorlopig) is opgelost, en de film is op een commercieel zender, dan moet je hem weer helemaal vanaf het begin kijken, inclusief reclames.

Wat mij verbaasd, is dat dit probleem al een maand speelt, maar er helemaal niets van te vinden is op de website. Van een foutcode waar KPN-klanten in heel Nederland al een maand last van hebben, wordt op de website van KPN nog steeds gemeld dat hij niet bestaat. 

Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Logisch, want heel Nederland wil de storing melden. Vreemd dat er niet even een melding op de website wordt gedaan dat ze er mee bezig zijn. Hebben ze een maand de tijd voor gehad.

Ook op dit forum wordt door KPN vrijwel niet gereageerd. Heel af en toe een klein berichtje van een KPN-medewerker dat er naar gekeken zal worden. Voor de rest doodse stilte.

Kortom, zeer slechte service van KPN. En de abonnementskosten gaan ondertussen gewoon omhoog.

Wat als alle klanten vanaf nu maar de helft van hun rekening betalen? Misschien dat dat wat druk op de ketel zet. 

Ook hier het probleem 1 keer herstart ging goed daarna niet meer geeft al aan gegevens ophalen daarna grijsbeeld daarna rode en gele stip

Terug kijken lukt niet die nieuwe update is waardeloos sindsdien steeds problemen 

krijg meld code 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Sinds vanavond last van Stb-zap-01

28-09-2020 2100uur

wanneer is dit opgelost???

hanteer deze datum voor refund door Telfort of KPN 

lees dit probleem al langer op dit forum. 

@Irda: Of stekkertje eruit of via systeem (menu)

Bedankt maar helaas geen geluk hier :(

Reputatie 1

Beste allemaal. Dank voor jullie meldingen. In korte tijd komen er veel meldingen voorbij. Ik heb direct doorgezet en het wordt onderzocht. Men is er al druk mee bezig. Als we meer weten plaatsen we uiteraard een update in dit topic. 

Het loopt al meer dan een maand. Dit kan kpn toch niet afdoen met zo een reactie daar hoort compensatie bij en snellere reactietijd en oplossingen!!!

Inderdaad…veel beloftes = veel betalen = geen service, typisch KPN = Kan Precies Niets

Vanavond voor het eerst (Amsterdam Zuid). Helpdesk suggereerde de tv-ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Gedaan. Daarna begon het apparaat (uiteraard) de nieuwste software te downloaden. Dat loste het probleem niet op, dus zo verspeelden we veel tijd zonder resultaat.
Tweakers weet inmiddels te melden dat de nieuwste software het probleem veroorzaakt. Veel mensen krijgen van hun provider een nieuwe tv-ontvanger opgestuurd die de nieuwste software wél blijkt aan te kunnen. Maar zoveel nieuwe kastjes heeft KPN uiteraard niet in voorraad, dus worden we kluitgewijs in het riet gestuurd. In plaats dat men de oude software terugrolt.
Vanavond om een uur of negen gooide de helpdesk de handdoek in de ring en werden geen nieuwe telefoonverzoeken meer aangenomen (“Wij verbreken nu de verbinding”). Dit nadat ik meer dan 30 minuten in de wacht had gestaan. Het is overleven op de netwerkmarkt… dan maar weer Netflixen en de Google Chromecast tevoorschijn halen… krijgen we straks weer een lauw compensatietje, wedden?

Werkt weer in zoetermeer 

Reputatie 1

Niet te geloven!! Beetje met de vuist op tafel slaan en het werkt weer. Dank KPN, veel dank voor deze snelle service na één maand! Sorry, toch een koude douche !

Reputatie 3
Badge

Bij mij werkt het ook weer. Of het aan het opnieuw opstarten ligt weet ik niet; onze tv heeft zich de afgelopen weken al heel vaak spontaan opnieuw opgestart :sweat_smile: