Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 111027 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Heiloo (Alkmaar) ook deze code. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier in Venlo hetzelfde probleem. Ik ben sinds 2 weken KPN gebruiker (internet/TV). Ik krijg nu ook deze melding en kan inderdaad ook niet meer programma's terug kijken. Aan/uit van modem en tv kastje ook al geprobeert. Totaal niet acceptabel dat meerdere KPN gebruikers al behoorlijk wat tijd aan het wachten zijn op een oplossing, dit ziet er voor mij als nieuwe gebruiker dus ook niet echt rooskleurig uit 😓😓

Hetzelfde probleem 

Sinds vanavond foutcode bij programma terug kijken en bij opnames terug zien. Tv ontvanger opnieuw gestart maar foutmeldingen blijven bestaan. Geprobeerd telefonisch contact met kpn o te nemen, maar nu al 30 minuten in de wacht en nog niemand aan de lijn gehad.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 2

ook hier dezelfde problemen, is dit weer een van die stuiptrekkingen van het nieuwe verbeterde menu. traagheid en uitval 

Reputatie 7
Badge +22

Hier ook last van de STB-zap-01 storing. Nieuwe software geprobeert te laden, maar dit was niet de oplossing... Nog meer suggesties? 

Er is een storing bij KPN, ze zijn ermee bezig.

Hier hetzelfde probleem. Ook ontvanger op andere kamer hetzelfde probleem. Ook modem etc opnieuw gestart. Harde resers etc. Niets helpt.

graag reactie voor oorzaak/oplosding van KPN of gebruiker van KPN tv

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Bakel hetzelfde verhaal helaas.

 

KPN Fix dit anders moet ik een nieuwe afstandsbediening en TV gaan bestellen, Owja en stap dan ook gelijk over…

Ik stoor me al ieder jaar aan jullie prijs verhogingen waarvoor we niks extra's krijgen,

en nu krijg je zo,n hoogst irritante update dat je hele menu anders is, en trager is wat mij gruwelijk stoort.

en als bonus krijg je er nu die storing bij.

waarom iets aanpassen wat gewoon goed is, schuif die updates maar ergens waar de zon niet schijnt en gooi die prijs eens naar beneden, daar scoor je veel meer punten mee.

 

 

Helemaal mee eens. Super slechte Update, hogere prijs, slechtere prestaties. Aanbod Ziggo maar eens bekijken morgen.

In Leiden zelfde probleem, foutmelding STB-zap-01. Sinds nieuwe versie inderdaad. KPN wanneer en hoe wordt dit opgelost? Oude versie maar weer terugzetten dan?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoera, ik 020 kan ik weer terug kijken!!

Bij mij ook, op elke zender kunnen we niks terugkijken. Resetten helpt niet opnieuw opstarten ook al niet… Iemand nog andere oplossingen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hier ook de storing AVS-500-1000.

Op 2 ontvangers precies hetzelfde, geen van de functies doen het. Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn? 

Reputatie 2

ook hier dezelfde problemen, is dit weer een van die stuiptrekkingen van het nieuwe verbeterde menu. traagheid en uitval 

Hier zelfde, sinds de overgang van Telfort naar KPN alleen maar problemen met facturen en interactieve tv. Waardeloos

Reputatie 1

Ook hier zelfde problemen. Kan ook gids en menu niet meer gebruiken

 

Storing is weg hier kan ook weer opnames kijken 

Overigens heb ik wel gewoon TV zenders

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Kpn heeft het menu aangepast.nu is het zelfs niet mogelijk om de video over deze veranderingen te kijken. Geeft dezelfde foutmelding als bij poging om programma’s terug te kijken: “ Kan video niet starten (STB-zap-01)

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hier ook deze foutcode, Tilburg 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier precies het zelfde probleem. Fijn te zien dat ik niet alleen ben. Maar ja vervelend is het wel. Kan niet in menu, niet in de gids, zie mijn opnames niet meer. En ook geen zender info meer. Kan alleen nog maar zappen

Hier ook problemen sinds de software update . F 1 rtl gaat ook verdwijnen dus we gaan naar ziggo. 

Reputatie 3

Ik heb net gebeld en het kon langer duren (dan ik gewend was) voor ik iemand aan de lijn zou krijgen, na 35 minuten de verbinding maar verbroken.

Hier hetzelfde probleem kan  sinds de update ook geen opname's of menu bekijken

Sinds de software-update hapert bij mij het terugkijken, opname bekijken, v.a. begin kijken. De foutmelding is STB-zap-01.  Op de site van kpn wordt deze foutencode niet herkend. Ook functioneert de zoekopdracht of er een kpn-storing op mijn adres is, niet!  Mooi waardeloos, zeker als ik op het forum lees hoe vaak en hoe lang dit probleem er al is.   Ik hoop/verwacht een snel herstel (van software)

Ook hier hetzelfde probleem. Beide ontvangers geven de foutmelding avs-500-10000. Herhaaldelijk herstarten helpt niet. Waar ligt dit aan? Wanneer is het opgelost? Graag reactie van KPN.