Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 111027 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

bij mij ook hetzelfde probleem

Hier ook hetzelfde probleem. Hoop niet dat ik nu alles kwijt ben!

 

Reputatie 3
Badge

Ik heb er ook last van. 

Sinds de update alleen maar problemen. Ben er behoorlijk klaar mee

Wij hebben hier hetzelfde probleem! Hoe is dit te verhelpen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Wij hebben deze foutcode ook bij beide ontvangers. Iemand ideeen hoe dit op te lossen is?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Terugkijken werkt niet. Systeem opstarten nieuwe software geen resultaat.

Vandaag 28-09-2020

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

In Apeldoorn dezelfde foutcode

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier in zoetermeer ook.Eerst foutcode daarna software opnieuw geladen nu kan ik zelfs me menu niet in op tv en app werkt ook niet zie wel opnames in app maar kan ze niet kijken.

 

Kpn doe wat!!!

Raar. Beneden krijg ik de foutmelding en boven kan ik wel gewoon alles terug kijken...

kreeg eerst de foutcode STB-zap-01 en later zoals bij jullie foutcode AVS-TO-0001 en het lijkt erop dat alle opgenomen programma’s niet meer zichtbaar zijn

Reputatie 7
Badge +20

Nog even een extra bericht. Heel posts in heel korte tijd, dus mijn eerdere reactie zal niet door iedereen zijn gezien. Het is heel duidelijk dat er iets niet goed gaat. Men zit er bovenop en werkt er aan. Meer dan dat weet ik op dit moment ook niet. Als we een update hebben, plaatsen we dat hier. 

Als dit niet binnen 24 uur is opgelost ga ik alle consumentenprogramma's hierover informeren. Een schandelijke gang van zaken. Pisnijdig ben ik na al die tijd.

Agree!

Ook hier in Leiderdorp.…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb de nieuwste software geladen en mijn opname onderdeel werkt ook niet meer.

Zelfde meldingen als boven vermeld

Reputatie 1

Kan kpn de server even resetten, kunnen we weer opnames bekijken!

Zojuist weer geprobeerd en het werkt weer

 

Via menu knop op afstandbediening bij instellingen de tv ontvanger herstart gegeven. Nu werken de opnames weer.

Na ca 10 keer opstarten werkt het nu weer. 

Reputatie 1

Hier dezelfde fout als bij bovenstaande berichten, kan niet terug kijken en ook geen opgenomen programma's zien. Ik zie dat dit al meer dan een maand gaande is en nog niets aan gedaan is. Ga je schamen KPN, en verschuil je niet achter allerlei smoesjes.
Dit moet heel rap opgelost zijn anders ga ik mooi terug naar ZIGGO.
Ga om te beginnen de factuur van deze maand niet betalen, eens kijken hoe rap jullie dan zijn…

Zelfs nu helemaal geen menu meer

Heb deze storing ook zeer irritant kan geen opnames meer zien geeft ook code AVS-TO-0001

zelfs opneme gaat ook niet meer 28 sept 2020

In Eindhoven hetzelfde probleem!

Kom op KPN deze “storing” is al een maand geleden gemeld. Steeds meer mensen hebben hier last van. Je eigen fouten toegeven is moeilijk maar hier moet nu toch wel snel een oplossing voor komen. Tevens voor alle gedupeerden een tegemoetkoming( jullie gratis film mag je houden!). En probeer ook eens wat meer mensen op de helpdesk ( en niet de nieuwe leden aanmeld service) te plaatsen. In een woord KAK!

Reputatie 3
Badge

Dat is dezelfde code die ik, en een aantal anderen, ook krijgen. 

Wij kunnen de opnames niet bekijken. 

Echt %#! 

Hier in Enschede hetzelfde verhaal. Morgen opgelost of ik stap na 7 jaar onmiddellijk over.

In Capelle a/d IJssel ook dezelfde foutcode, balen!!!!

noodgedwongen vanaf Telfort weer bij KPN terechtgekomen maar is nu al de tweede avond ergernis 😡😡😡😡