Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 111020 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Sinds vanavond krijgen wij deze melding bij het willen terugkijken van programma's. Geen bekende storingscode op de pagina.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Heb dezelfde problemen, en ook foutmeldingen bij trachten terug te kijken via tvgids… schiet lekker op zo! Lees veel problemen, nu zelf dus ook :(

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Badge

8.0 Als ik een storing aan een niet KPN-apparaat heb (wasmachine, waterkoker, tandenborstel, desktop) dan komt er een herstelactie door mijn leverancier waarna het apparaat de storing NIET meer vertoond.

o.a. 29 (forum) dagen geleden was er - net als in mei 2019 - een KPN storing met melding avs-to-001 of stb-zap-001. Maar ik krijg vandaag (28 sep '20) deze gratuite melding in plaats van de betaalde dienst (terugkijken opnames etc...) zowel op stb/8.0 als desktop/win10/ff als op tablet/android.

Mag dus nu alleen betaalde life TV mét reclame, of filmzenders kijken.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 1

 

Wij hebben beide foutcodes bij gebruik van de interactieve tv. We kunnen bv wel in de lijst met opnames komen, maar kunnen ze vervolgens niet afspelen.

Termen als: "opnames kunnen niet worden geladen" (iets met server time-out) op de STB, maar bv ook "kan geen programma informatie laden" in de app.

STB herstart, STB software verwijderd, Modem herstart, etc…

Iemand (bij KPN) nog een zinnig idee..?

mvrgr,

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

helaas heb ik ook last, sinds de update heb ik veel meer last dan eerst

Reputatie 1

Hallo KPN

ZIJN JULLIE AL NAAR BEDJE?

KPN = Kan Precies Niets?

Hier ook hetzelfde probleem. 

 

  • Helaas hier hetzelfde 

 

Hier ook hetzelfde probleem niks helpt

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Drachten heeft sinds vandaag dit probleem dus ook!

Hier ook in Friesland sinds vanavond

In gemeente Rheden hetzelfde probleem met terugkijken of kijken van opnames

Reputatie 2
Badge

Nou. .bij aansluiting 2e decoder. .ja hoor de Stb zap 01 melding.. Gaat lekker zo.. KPN wat gaan jullie hier nu aan doen. .dit is toch te gek voor woorden aan het worden.. .

 

Voor de 2e keer dit probleem.. Kan niet!  Kijk eens hoeveel van jullie klanten dit probleem ondervinden!  

KPN beweert via site geen storingen, echter uit hele land storingmeldingen op allestoringen.nl. Menu doet het niet, glasvezelkanalen doen het niet, opnamemenu doet het niet. 

Zou netjes zijn te vermelden op de site of zelfs via app aan klanten.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb precies de zelfde foutmeldingen was al aan het zoeken

Hier in Bocholtz ( Zuid Limburg) hetzelfde probleem al weken. Terugkijken niet meer mogelijk met foutcode STB-zap-01. Wordt helemaal niks mee gedaan door knp. Vorige week dagenlang geen bel bereik gehad en nu dit weer. Schaam je KPN om dan niks op te lossen en geen enkele communicatie naar je klanten te verschaffen!!!!

Sinds 1 week op experia box nieuw menu.

Nu kan je geen programma's meer terugkijken.

STB-zap-01 geld terug hoop ik of snel een oplossing. 

 

*Admin: reactie verplaatst naar bestaand topic

Hier ook zelfde probleem. GRrrrr.....! Ik wil terug naar Telfort! Kan ook niet meer naar 'begin gemist' op BBC zenders.... En live pauzeren werkt daar ook niet meer!

Hier hetzelfde probleem. Zelfde foutcode en het bericht op kpn.com dat deze foutcode onbekend is.

Maandje geleden hadden we dit probleem ook. Wij hebben de indruk dat het probleem verband houdt met het nieuwe menu dat KPN een tijdje geleden geïntroduceerd heeft. Daarvoor hadden we nooit last.

Hier ook al een paar weken.Dan doet het wel,dan niet,dan wel en vanavond weer niet.

Ik hoop dat kpn het snel oplost!

Hier dus alleen nog maar zender 1 2 en 3 en verder niets!! Menu is niet te openen.

Niks helpt.. maar wel betalen.. krom?!

Los dit verdomme op!

Vandaag weer foutcode ontvangen... 

Word dit nog een keer opgelost of hoe zit dat?!

Hier in Zwolle ook problemen sinds 2 dagen. Maar het loopt al weken slecht met terug kijken of het opnieuw opstarten van de ontvanger. Nog steeds geen reactie van KPN.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Juniord & @Paul123445,

ik heb bij mij ook gekeken. Ik heb het gevoel dat er op dit moment een storing gaande is met terugkijken. Ik heb de moderator van KPN ingelicht.

Hier ook het zelfde probleem. Foutcode en loopt zelfs vast. Resetten helpt niet