Foutcode STB-ZAP-01 & Foutmelding AVS-TO-0001, AVS-403-10146_2 en AVS-500-10000 [Gesloten op 23-12-2020]

  • 24 August 2020
  • 1210 reacties
  • 111020 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1210 reacties

Kreeg zojuist eerst foutmelding STB-ZAP-01 waarbij ik geen opnames kon terugzien. Na opnieuw opstarten kreeg ik foutcode AVS-500-10000. Weer paar keer opnieuw opstarten maar helaas zonder resultaat. Niets werkt; menu doet niets, gids doet niets, geen digitale tv, ik mis tientallen zenders! KPN, help! Wat is de oplossing???

deze avond kreeg ook ik de betreffende foutcode.

hoe te verhelpen?

Reputatie 2

Ook in Leiden. Reset ontvanger, herinstallatie software,  Niks helpt. Lijkt te komen door die nieuwe layout. Mooi balen.

Hier hetzelfde probleem. Reset van ontvanger helpt niet.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Er IS een storing in het terugkijken van opnames. 

Goedenavond 

als wij onze opnames willen terug kijken krijgen wij de melding opnames kunnen niet geladen worden de server doet er te lang oven om te reageren (time-out) (AVS-TO-0001) heb de ontvanger al gereset en het modem aan het uit gehad 

Admin: topic verplaats naar bestaand topic

Ook hier in Friesland vanaf vanavond die coed plus alle opnames niet meer zichtbaar

Badge

STB-Zap-01 foutmelding. 
Ik betaal netjes maandelijks mijn factuur, maar er wordt niet geleverd waarvoor ik wel duur betaal.  Jongens dit kan niet.   Je vult je AH winkelwagen vol en bij de kassa na het betalen moet je wat artikelen achter laten van de kassier. Betalen voor iets dat je niet krijgt. 

Reputatie 7
Badge +22

Beste forumleden, ik heb bij mij ook gekeken. Ik heb het gevoel dat er op dit moment een storing gaande is met terugkijken. Ik heb de moderator van KPN ingelicht, hopelijk geeft KPN nog informatie.

Al 3 keer alles opnieuw opgestart, maar hij blijft de opnames laden. Kreeg eerst een melding dat er geen contact was met de server.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ook hier in Rozenburg ZH sinds vannavond deze melding, ook geen internet meer

 

 

Hier nu ook dezelfde melding nu we terug willen kijken, nooit eerder gehad.

regio Doetinchem 

Is er al een oplossing voor foutcode stb zap 01 kpn? Wij kunnen niets terug kijken. Bij elke zender deze foutcode.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik krijg foutmelding AVS-TO-0001 en AVS-500-10000. Volgens de website zijn het foutieve foutcodes, ondertussen kan ik niet bij 'menu’ en geen opnames opvragen. Ik heb KPN gebeld maar het is te druk en de verbinding wordt verbroken. Wat betekenen deze foutcodes en hoe los ik ze op?

Admin: topic verplaatst naar actueel topic

Heb internet en interactieve abonnement. Mis sinds zojuist de EPG functie en ontvang alleen de eerste 13 TV zenders. Kan dus verder niets doen. Modem aan/uit/aan gezet. Als ook de ontvanger. Niets. Per telefoon in de queue voor inmiddels 35 minuten. Is er iemand die kan helpen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Bij terug kijken krijgen we foutmelding Foutcode STB-ZAP-01 eerst een zwart beeld daarna de foutcode al 2 keer herstart zelfs de stekker eruit tv opnieuw opgestart niks helpt

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hier ook last van de STB-zap-01 storing. Nieuwe software geprobeert te laden, maar dit was niet de oplossing... Nog meer suggesties? 

Beste KPN, dit loopt al veel te lang zonder dat jullie een concrete oplossing bieden. Geen oplossing = compensatie, zou ik zeggen. En met mij vele. Het minste is wel een duidelijke update van hoe het er nu voor staat. Ook niet ‘handig’ dat jullie eigen site de foutcode niet herkent waar veel mensen last van hebben en dit forum nu vol van is… Beter communiceren dus, ook als je geen soelaas kunt bieden. Of misschien júist dan.

 

Zelfde probleem hier, ook geen opnames terugkijken. 

 

Volgen KPN storingszoeker is er geen storing…

 

Ook fijn dat de bovengenoemde foutcodes niet nagezocht kunnen worden (omdat ze niet bestaan, volgens de foutcode zoeker). Dat geeft vertrouwen.

Bij mij werkt ook het afspelen van de opnames  niet meer. Ook niet na een restart. Kom niet meer terug bij de normale zenders en moet eerst uitschakelen voor ik de tv weer kan aanzetten. Ook de app werkt niet neer. Wat is er aan de hand KPN!!!!!

Ik heb precies dezelfde foutmelding. 
Ik kan ook niet terug kijken. 

Ik heb nu dezelfde foutcode, met de zelfde symptonen als de foutcode AVS-500-5005,  van vorige maand

-Geen menu mogelijk, geen opnames laden, geen gids openen

 

Wat ook niet helpt is dat de KPN foutcode zoeker geen van deze foutcodes kent.

 

*Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Nick van den Brink & @Chris Boeije 

Beste forumleden, ik heb bij mij ook gekeken. Ik heb het gevoel dat er op dit moment een storing gaande is met terugkijken. Ik heb de moderator van KPN ingelicht.

Reputatie 1

Hier in Diemen ook deze melding bij het terugkijken van een (niet opgenomen) programma van vorige week woensdag op de tweede ontvanger, boven.