Vraag

Foutieve Gids op TV

  • 28 September 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Hoi KPN,

 

Wanneer zorgen jullie dat de gids wel correct is ? Ik merk zo ongelooflijk vaak dat de gids bijv. Aangeeft dat op 20.35 de show begint terwijl het pas 20.45 begint. Hierdoor loopt de show bijv door naar een later tijdstip waardoor de opnames die ik maak niet altijd de volledife aflevering opneemt.

En ik dus vaak een aantal minuten van bepaalde films of series niet kan zien. In sommige gevallen is dit wel eens een kwartier/half uur geweest.

Ik heb hiervoor ook een goed voorbeeld; de Pandemic Special van Comedy Central, gepland voor donderdag 1 Okt. om 21:00 uur. 

Jullie gids geeft echter aan dat dit Modern Family is op dat tijdstip. 

Is dit probleem bekend bij jullie ? Wat gaat er aan gedaan worden om te waarborgen dat jullie correcte info weergeven ?

 

Bedankt !

 

Mark


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @MARKROV,

Het klinkt misschien gek, maar de zenders zelf geven hun programmering door naar de gids leverancier van KPN. Deze stelt de gids samen en verstuurd deze naar KPN.  De zender geeft in deze niet de juiste informatie door waardoor dus alles in de soep loopt. 
Ik zie als ik jouw voorbeeld op een andere gids websites zoek, dat de verkeerde programma informatie weergeven wordt omdat comedy central de verkeerde informatie meestuurt. Zie hier als voorbeeld. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Mark, welkom hier. 

Chris legt dit goed uit. Dit komt inderdaad sporadisch voor, daar hebben wij helaas geen invloed op. Jij geeft echter aan dat je dit vaker meemaakt, dit wil ik dan ook graag aankaarten. Heb je nog een paar voorbeelden voor me? 

 

Reputatie 7
Badge +24

Mark, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.