Vraag

Foutmelding 500-REF-403 bij terugkijken

  • 22 January 2022
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Is schijnbaar nog niks veranderd.

Al 10 keer een paar minuten gewacht maar helaas niks, telkens de zelfde melding en geen uitleg op de KPN site.
Ik ben ooit uit frustratie bij Ziggo weg gegaan, maar sinds mijn verhuizing van Brunssum naar Kerkrade (glas naar koper netwerk) denk ik aan de omgekeerde weg.
Volgens mij in huis alles er aan gedaan om goede tv ontvangst te krijgen, maar twijfel over het aangeleverd signaal van KPN.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Begrijpelijk dat je van een foutmelding niet vrolijker wordt @Theuntjes! Op onze website kun je uitleg terugvinden voor de meeste foutmeldingen die via de tv ontvanger naar voren kunnen. Dit zijn andere codes dan voor itv online. De foutmelding die je krijgt geeft in principe aan dat het programma niet beschikbaar is. Er kunnen dan verschillende oorzaken zijn. Zo is het mogelijk dat die door bijvoorbeeld een verstoring helemaal niet goed bij ons op het netwerk staat of dat die door drukte tijdelijk niet op is te vragen en het later wel werkt. Doorgaans zal die dan ook niet werken als je via je mobiele netwerk probeert te kijken. In dat geval staat het verder dan ook los van je verbinding. Mocht het bij alle programma's gebeuren, dan kan het vaak al voldoende zijn om de App opnieuw te installeren.