Vraag

Foutmelding afspelen opnames: fout met video of kan video niet afspelen

  • 6 December 2021
  • 9 reacties
  • 357 keer bekeken

Sinds kort. Opgenomen programma te zien in menu naar als je wilt afspelen: fout met video of kan video niet afspelen!

Als je echter op verwijderen drukt is er een optie: afspelen.

En dat werkt.

Maar als het ineens opgelost is dan is verwijderden weer verwijderen en is het programma weg.

Gaarne reactie/oplossing.

Alsjeblieft niet beginnen met het resetten van dingen dat is inmiddels gedaan en ik heb het idee dat dat de oplossing voor elk probleem is en niet alleen bij KPN maar bij elke provider!!!!!!!


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @OOOOO, vaak als je deze melding krijgt is het niet goed gegaan met de opname. Resetten is dan vaak de oplossing, maar dat heb je dus al geprobeerd. Helaas werkt dat dus niet. 

Als je de melding krijgt, via de ontvanger. Kun je deze dan wel via ITV Online kijken? Of krijg je daar ook een foutmelding?

En krijg je deze melding vaker? Oftewel bij alle opnames? Of zijn het specifieke opnames van een programma of een zender?

Hallo. Dank voor je response.

We hebben hier sinds een paar dagen last van, voorheen niet. We krijgen ook geen foutmelding meer.

Het enige waar we uit kunnen kiezen als we naar het menu toegaan om iets dat opgenomen is, af te spelen, is verwijderen of hele serie verwijderen. Als je dan verwijderen kiest krijg je daarna een scherm waarop wel AFSPELEN staat en dat werkt.

Heb net geprobeerd via ITV Online te kijken, via laptop, de opgenomen dingen zijn zichtbaar maar er staat bij "niet beschikbaar”en "deze opname kan alleen thuis beken worden".

Heb het ook via de app op mijn telefoon geprobeerd en…………..geen probleem!

Dat werkt gewoon.

Het zijn trouwens verschillende programma's maar wel van een zender.

Maar zoals eerder gezegd, voorheen geen last en dat was ook van een zender.

Reputatie 7
Badge +20

Via de telefoon werkt het wel gewoon goed dus, dat is fijn, dan zijn de opnames wel gelukt, maar waarom lukt het op de ontvanger dan niet?

Heb je voorbeelden voor mij? Om welke zender gaat het? En welke programma's? Tijdstip van uitzenden? En op welke manier je ze hebt ingepland. Dan ga ik kijken wat ik hier in kan betekenen. 

Programma's zijn opgenomen van BBC1 en 2

Bargain Hunt, Would I lie to you, Master Chef.

Rond 13.00 uur, later in de middag en in de avond.

Bij voorbaat dank!

 

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk, en op welke dag was dit? En de exacte tijdstippen?

En welk icoontje zie je bij de opnames?

 

Als het om een geplande opname gaat: de bovenste

Als je direct opneemt: de tweede

 

Reputatie 7
Badge +20

Ja, dat snap ik. Ik wil echter graag weten welk icoontjes bij de programma's staan die niet goed gaan? Maar wel als ze opgenomen zijn. Welke icoontje zie je dan bij het programma?

Op TV.

Bij opgenomen programma's: alleen een icoon met rood in het midden(verwijder opname) en een icoon met geel in het midden(verwijder meerdere opnames).

Zoals eerder gezegd als je verwijder opname kiest, krijg je daarna de optie: AFSPELEN, wel!

Op de computer waar dus staat dat je de opnames alleen thuis kunt bekijken staan geen opname iconen maar alleen een cloud symbool met een streep erdoor. En verwijder opname.

Op de telefoon werkt het dus wel gewoon en staat er een icoon bij van twee rode cirkels.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Heel bizar, ik kijk het niet helemaal helder hoe dit kan. Ik wil dan ook voorstellen om het Opnemen Pakket even uit te zetten en vervolgens weer aan te zetten. Hierbij vervallen wel de opnames. Dit kan je ook zelf via Mijn KPN