Vraag

Foutmelding bij starten apps op tv ontvanger

  • 27 April 2024
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb een glasvezel verbinding, met een Experia box, en via een Ethernet kabel verbonden aan mijn TV-Ontvanger.

Alles werkte prima tot afgelopen donderdag 25 april.  Ik heb nu een probleem met het opstarten van de externe Apps.

Als ik bijvoorbeeld Netflix opstart krijg ik de volgende foutmelding:

Zorg dat je apparaat een netwerk verbinding heeft en dat de datum en tijd correct zijn ingesteld (-121).

Ik kan Netflix prima opstarten via kanaal 200.  Internet en Wifi werken prima.

Op het scherm van waaruit ik de externe apps opstart zie ik ook een vreemde tijd rechts

Bovenaan het scherm.

 

Ik heb van alles geprobeerd, herstarten Experia box, etc. Maar ik krijg het niet werkend.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Externe apps, welkom hier! Als je externe apps opent, gaat dat via het menu van jouw smart-tv? Zoals jij het omschrijft heeft namelijk de tv geen internetverbinding of is er een probleem met de internetverbinding. Kun je anders eens een afbeelding delen van het startscherm waar jij de vreemde tijd ziet staan? 

Reageer