Vraag

Fox Sport Eredivisie CombiVoordeel onterecht vervallen

  • 26 December 2020
  • 23 reacties
  • 477 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Fox Sport Eredivisie zou ik gratis ontvangen omdat ik ook een mobiel abonnement heb van Telfort.

IK krijg nu op eens 5 euro voordeel? Dit wil ik niet ik wil foxsport

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Toevallig de mobiele abonnement recentelijk verlengt? Dan vervallen de oude voordelen en ga je over op de Hussel voordelen, vaak veel minder interessant.

Reputatie 1
Badge

Ja klopt toen alles van telfort naar kpn ging, liep mijn abonnement bij af ,dus heb deze moeten verlengen. Maar men zij dat ik de voordellen van destijd telfort zou blijven houden

Maar men zij dat ik de voordellen van destijd telfort zou blijven houden

Natuurlijk alleen als je je oude Telfort abonnement bij KPN was blijven gebruiken. Je hebt nu een nieuw, echt KPN abonnement en heb je dus met deze voorwaarden (KPN Hussel)  te maken.

Bij Hussel Vast i.c.m. mobiel abo heb je dus alleen de Hussel '’voordelen'’. Dan heb je dus alleen éénmaal € 5 korting op een entertainmentpakket.

Je krijgt dus waar je volgens de voorwaarden, waar je bij afsluiten automatisch mee akkoord gaat, recht op hebt. Met de korting van € 5 heb je het dus voor € 7,99. Een geheel gratis Fox Sports pakket kan dus helaas niet.

Reputatie 7
Badge +24

Ja klopt toen alles van telfort naar kpn ging, liep mijn abonnement bij af ,dus heb deze moeten verlengen. Maar men zij dat ik de voordellen van destijd telfort zou blijven houden

Je moet helemaal niets. Als je niets doet loopt je huidige abonnement gewoon door. Mijn abonnement is in 2015 ofzo al afgelopen. En ik heb nog steeds internet hoor…

Reputatie 7
Badge +24

Toevallig de mobiele abonnement recentelijk verlengt? Dan vervallen de oude voordelen en ga je over op de Hussel voordelen, vaak veel minder interessant.

Als je het mobiele abonnement verlengt, dan verandert er niets aan het thuis abonnement. Gratis FOX Sports blijft dan dus gewoon van kracht.

Reputatie 7
Badge +20

Toevallig de mobiele abonnement recentelijk verlengt? Dan vervallen de oude voordelen en ga je over op de Hussel voordelen, vaak veel minder interessant.

Als je het mobiele abonnement verlengt, dan verandert er niets aan het thuis abonnement. Gratis FOX Sports blijft dan dus gewoon van kracht.

 

Dit geld alleen als je het stilzwijgend verlengd en dat had hij/zij moeten doen.

Ik ben bang dat hij inderdaad nu KPN Hussel i.p.v. KPN Compleet heeft. 

Reputatie 7
Badge +24

Toevallig de mobiele abonnement recentelijk verlengt? Dan vervallen de oude voordelen en ga je over op de Hussel voordelen, vaak veel minder interessant.

Als je het mobiele abonnement verlengt, dan verandert er niets aan het thuis abonnement. Gratis FOX Sports blijft dan dus gewoon van kracht.

 

Dit geld alleen als je het stilzwijgend verlengd en dat had hij/zij moeten doen.

Ik ben bang dat hij inderdaad nu KPN Hussel i.p.v. KPN Compleet heeft. 

Als je gewoon een nieuw mobiel abonnement afsluit, wel of niet met nieuw toestel, dan verandert er niets aan je thuis abonnement. Gratis FOX Sports blijft dan dus gewoon.

Als je echter je thuis abonnement verlengt / aanpast naar Hussel, dan valt gratis FOX Sports weg.

Je kan gewoon een Hussel mobiel abonnement hebben en een oud thuis abonnement met gratis FOX Sports. Dat kan gewoon.

en een oud thuis abonnement met gratis FOX Sports. Dat kan gewoon.

@Nick83 . Maar nu niet meer. TS kan niet meer terug naar het oude abonnement thuis.

Reputatie 1
Badge

het oude  mobiele abonnement liep gewoon af dit jaar, voor 2021 moest ik het verlengen dit heb ik ook gedaaan niet stilzwijgen maar zelf aan gegeven dat het verlengt moets worden. Toen telfort KPN werd werd als overgezet naar KPN. Dus nieuw modem gekregen! Boel aangesloten werk redelijk vind de ontvanger die ik bij mijn tv heb staan best traag maar goed. Blijf wel het feit dat kpn mij een hussel paket heeft gegeven zonder ket gratis voordeel van fox-sport die ik wel bij telfort had…..dus nu geen voetbal meer kijken en dat vind ik best wel kut

@Nick83, Overal lees je dat je 1 van beide omzet naar een nieuwe abonnementsvorm je de oude voorwaarden van KPN compleet kwijtraakt en naar Hussel overgaat, als dat niet zo zou zijn zou dit heel wat klachten op dit forum schelen, vraag komt vaker voor en nu heb ik dit plaatje even erbij gezocht, het is of het 1 of het ander, geen combinatie voor zover ik het overal lees.

 

Reputatie 7
Badge +24

en een oud thuis abonnement met gratis FOX Sports. Dat kan gewoon.

@Nick83 . Maar nu niet meer. TS kan niet meer terug naar het oude abonnement thuis.

Omdat topicstarter met het thuis abonnement over gegaan is naar Hussel. Waarschijnlijk.

@Doornekamp33 begon over het mobiele abonnement. Wat daar mee gebeurt is doet er niet toe. Als het er nog maar is.

Reputatie 7
Badge +24

@Nick83, Overal lees je dat je 1 van beide omzet naar een nieuwe abonnementsvorm je de oude voorwaarden van KPN compleet kwijtraakt en naar Hussel overgaat

Ja, dat geld dan alleen voor dat betreffende abonnement. En de voordelen die daar bij gelden. Het heeft geen gevolgen voor andere abonnementen in hetzelfde huisgezin. Gelukkig niet. 

als dat niet zo zou zijn zou dit heel wat klachten op dit forum schelen, vraag komt vaker voor en nu heb ik dit plaatje even erbij gezocht, het is of het 1 of het ander, geen combinatie.

 

Er staat in dit plaatje nergens dat het verlengen van het ene abonnement ook gevolgen heeft voor het andere abonnement.

Stel je hebt een huisgezin met 4 kinderen. En 1 van de kinderen verlengt het mobiele abonnement naar Hussel, dan zouden de andere 3 kinderen hun dubbele data kwijt zijn? Dat kan toch niet? Hoe sneu zou dat zijn? Gelukkig is dat ook niet zo.

Nou dan.

Als je abonnementen (Hussel/Compleet) combineert (meerdere op één adres) dan heb je voordelen op die abonnementen, ook bij Hussel EN (oudere) Compleet abonnementen.
De Hussel abonnementen hebben dan de Hussel voordelen (als je dat nog voordeel noemt...) en
de Compleet abonnementen hebben en krijgen de Compleet voordelen.

@BigEasy_NL

het oude  mobiele abonnement liep gewoon af dit jaar, voor 2021 moest ik het verlengen

Je moest helemaal niks. Mijn vorige abonnement heeft tot april 2020 maar liefst 8½ gelopen.

Ook je abonnement Thuis had je gewoon door kunnen laten lopen. Dan had je, met dat oude TFT abo, nog een gratis zenderpakket gehad.

De afgesproken looptijd (1 of 2 jaar bij mobiel) is namelijk een minimum. Er is geen maximum.

dus nu geen voetbal meer kijken en dat vind ik best wel kut

Je kunt toch gewoon het Fox Sports pakket nemen of zie ik dat verkeerd.
Fox Sports 1 is beschikbaar in het basispakket. Op kanaal 14.

N.B. Per 1 januari heeft Fox Sports een nieuwe naam: ESPN.

Reputatie 1
Badge

Ja dat zie je verkeerd! Want ik had het gratis, in jouw voorstel moet ik er voor gaan betalen , zeg mou zelf du

Reputatie 7
Badge +24

Ja dat zie je verkeerd! Want ik had het gratis, in jouw voorstel moet ik er voor gaan betalen , zeg mou zelf du

Dan had je het abonnement niet moeten veranderen naar een abonnement waarbij het niet gratis is.

Reputatie 1
Badge

Dat heb ik ook niet, de kosten van mijn mobieltje zou lager worden aan het eind van de overeenkomst die ik had afgesloten. Dat einde was in zicht eind 2020 en ik moest deze verlengen voor 2021. Daarbij had ik een overeenkomst met Telfort voor mijn mobieltje, tv, en internet niet met KPN. KPN besloot om Telfort aan te passen niet ik! Als ging over naar KPN, mijn telefoon, internet, en tv (Met de garantie dat ik het voordeeltje die ik had toen ik als nam bij Telfort zou blijven voort duren dus i.c. of 5euro korting of gratis pluspakket en nu komt ie gratis FOX sport

Je hebt nu THUIS een Hussel abonnement. Bij dat abonnement kan je geen gratis zenderpakket meer nemen. Wat voor mobiel abonnement je hebt maakt daarbij helemaal niet uit.
Het gaat erom of je THUIS een Compleet (oud) of een Hussel (nieuw) abonnement hebt. Terug naar een Compleet abonnement kan niet.

Dat einde was in zicht eind 2020 en ik moest deze verlengen voor 2021.

Zoals ik ik al eerder vermeldde: je moest helemaal niks. Een abonnement kan eindeloos lopen.

de kosten van mijn mobieltje zou lager worden aan het eind van de overeenkomst die ik had afgesloten

Dat is alleen als je na de minimum looptijd het abonnement laat doorlopen. Niet als je gaat verlengen met een nieuw abonnement. En het wordt alleen lager als je een toestellening hebt lopen. Die loopt wel af met de minimale looptijd maar het gebruiksabonnement dus niet.

Er is nu niets meer aan te veranderen dus accepteer de situatie.

KPN besloot om Telfort aan te passen niet ik!

KPN heeft alleen Telfort ingelijfd. Je had gewoon door kunnen gaan met je bestaande Telfort abonnementen (thuis en mobiel). Die had je nog wel 10 jaar door kunnen laten lopen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Voordat dit een welles-nietes discussie wordt, zal ik toch even ingrijpen. De heren voor mij hebben gelijk, maar het ligt er natuurlijk wel aan welke abonnementen je nu hebt. De oude Telfort abonnementen hebben wij inclusief de Telfort voorwaarden overgenomen. Behoud je jouw Telfort abonnement, dan verandert er ook niets aan de voorwaarden. Je kunt jouw Telfort abonnementen oneindig lang behouden. Zolang je jouw abonnement niet vernieuwt, blijf je ook de Telfort voorwaarden behouden. Je bent nooit verplicht om jouw abonnement te vernieuwen. Ben je tevreden met jouw huidige abonnement en de voorwaarden die daarbij horen? Dan kun je er aan het einde van jouw contract (één of twee jaar) voor kiezen om jouw abonnement gewoon door te laten lopen. Alles blijft dan gelijk zoals het was toen je het contract aanging. De abonnementskosten die je betaalt zullen dan alleen wijzigen tijdens de inflatiecorrectie.

Het is mogelijk om Husselvoordelen te combineren met KPN Compleet voordelen én Telfort CombiVoordeel. Als je meerdere abonnementen van Telfort en KPN combineert, kom je in aanmerking voor voordelen. Welke voordelen je ontvangt, is afhankelijk van het type abonnementen dat jij hebt. Heb je Telfort Thuis en Telfort Mobiel? Dan krijg je op allebei de abonnementen Telfort CombiVoordeel. Vernieuw je jouw mobiele abonnement en combineer je deze met Telfort Thuis? Dan behoud je CombiVoordeel op het Telfort Thuis abonnement en krijg je de Husselvoordelen op jouw mobiele abonnement. Een wijziging van het ene abonnement heeft verder geen gevolgen voor het andere abonnement, mits je de abonnement bij KPN houdt.

Goed, dat gezegd hebbende: Als je nu nog Telfort Thuis hebt, dan zou jouw voordeel niet zomaar mogen veranderen wanneer je jouw mobiele abonnement vernieuwt. Uit jouw berichten kan ik moeilijk opmaken wat nou precies de situatie bij jou is, dus ik kijk graag voor de zekerheid even achter de schermen mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer, @BigEasy_NL? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Reputatie 1
Badge

Nou alles is ingevuld , ik hoor het wel.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Je had voorheen Telfort Thuis en Mobiel. Jouw mobiele abonnement is vernieuwd, maar je hebt nog steeds Telfort Thuis. Dat betekent dat het gratis zenderpakket ten onrechte is komen te vervallen. Helaas kan ik dit zenderpakket niet zelf voor je terughalen. Ik heb hierom een speciale afdeling aangestuurd om dit voor jou in orde te maken. Je ontvangt van ons een sms wanneer de voordelen weer actief zijn.

Reputatie 5

Ik weet niet wat KPN voor inflatiecorrectie toepast, maar ik heb niets aan mijn abo veranderd maar toch ging een paar jaar geleden de vaste kosten voor vast telefoneren van €1 naar €2! Idem met de belkosten. Iedere keer 1 cent erbij, dat is altijd bijna 10%. Kortom, dat verhaal van Denise (zoals helaas vaker op dit forum) behoeft enige nuancering.

Reputatie 1
Badge

Nou dat bedoel ik maar, PeterG ! Niks bij neerleggen als ik gelijk heb heb ik gelijk en ik had dus gelijk….

Ik had uit je berichten echt niet gehaald dat je je thuis abo niet had gewijzigd. Zelfs nu, na nalezen, haal ik eruit dat dat nu een KPN abonnement zou zijn. Maar het is dus TFT…..

KPN besloot om Telfort aan te passen niet ik! Als ging over naar KPN, mijn telefoon, internet, en tv

“alles” ipv “als” nam ik aan. Ergo.