Vraag

geen abonnements nummer en tv code

  • 15 February 2020
  • 28 reacties
  • 256 keer bekeken

Hallo,

 

Sinds gister is mijn verbinding bij jullie geactiveerd maar ik heb geen abonnements nummer en tv code.

De mijn kpn app geeft ook niks aan want ik zie daar niks staan. Tevens geeft de app ook aan tot mijn adres niet geladen is ( ook via web)

Heb al verschillende dingen geprobeert wat hier op het forum staat maar helaas niks werkt. Producten ontkoppelen en opnieuw toevoegen enz

 

Hoe kan ik de code en abonnements nummer verkrijgen?

 

Groeten,

Sebastiaan


28 reacties

Badge +19

Als het goed is heb je dat per mail ontvangen. Bel anders de klantenservice.  0800-0402 gratis. Zeg tegen de computer die je aan de lijn krijg; ik wil een medewerker spreken. 

Het probleem ia ik kan op het moment de klanten service niet bellen. (Wachten tot mijn nieuwe telefoon binnen komt) 

Ik heb geen email ontvangen van kpn met de codes er in

Badge +19

Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Als het een beetje mee zit reageren ze sneller. 

Badge +19

Kan je wel via de app kijken? Daar kan je inloggen met je kpn id.

Nee daar geeft de app aan tot hij mijn adres niet laad

Badge +19

Je hebt ook een tv ontvanger neem ik aan?

Ja die heb ik en is ook aangesloten nu. Alleen ik heb die codes niet ontvangen en mijn kpn app of mijn kpn web geeft niks aan omdat er staat tot mijn adres niet geladen is. 

Badge +19

Ergens is iets goed mis gegaan. Normaal sluit je de ontvanger aan en doet ie het meteen. Het lijkt er op dat de tv niet geactiveerd is. Staat de tv wel in de orderbevestiging?

Ja heb ik na gekeken en tv ontvanger staat er bij. Denk ook tot er iets goed mis gegaan is.

Ergens is iets goed mis gegaan. Normaal sluit je de ontvanger aan en doet ie het meteen. Het lijkt er op dat de tv niet geactiveerd is. Staat de tv wel in de orderbevestiging?

Nou, je zult altijd eerst éénmalig de ITV-abonneenummer in pincode in moeten voeren.

Die gegevens worden voor de aansluitdatum met 2 verschillende brieven (papier dus) verstuurd.

Badge +19

Kan je telefoon van iemand lenen? Het is een gratis nummer. Dan weet je in ieder geval iets.

Ergens is iets goed mis gegaan. Normaal sluit je de ontvanger aan en doet ie het meteen. Het lijkt er op dat de tv niet geactiveerd is. Staat de tv wel in de orderbevestiging?

Nou, je zult altijd eerst éénmalig de ITV-abonneenummer in pincode in moeten voeren.

Die gegevens worden voor de aansluitdatum met 2 verschillende brieven (papier dus) verstuurd.

Ik heb geen brieven van hun ontvangen. Alleen emails over de order bevestiging en verzend bevestiging. En gister ochtend om 9 uur een sms tot mijn verbinding geactiveerd is. Internet doet het perfect alleen die 2 codes die ik mis

Badge +19

Ergens is iets goed mis gegaan. Normaal sluit je de ontvanger aan en doet ie het meteen. Het lijkt er op dat de tv niet geactiveerd is. Staat de tv wel in de orderbevestiging?

Nou, je zult altijd eerst éénmalig de ITV-abonneenummer in pincode in moeten voeren.

Die gegevens worden voor de aansluitdatum met 2 verschillende brieven (papier dus) verstuurd.

Foutje van mij @PeterG 

Kan je telefoon van iemand lenen? Het is een gratis nummer. Dan weet je in ieder geval iets.

Op het moment niet helaas

Bel even met je mobiel naar de klantenservice Sebas (0800-0402) . Dan heb je het snelst die gegevens (ITV abonneenummer in pincode).

Vul verder i.i.g. alle relevante gegevens in in je forumprofiel. Daar zijn ze alleen leesbaar voor het moderatorteam en jijzelf. Dan trek ik, nadat je hier meldt dat ingevuld te hebben, dadelijk even een moderator aan het jasje. :wink:

Bel even met je mobiel naar de klantenservice Sebas (0800-0402) . Dan heb je het snelst die gegevens (ITV abonneenummer in pincode).

Vul verder i.i.g. alle relevante gegevens in in je forumprofiel. Daar zijn ze alleen leesbaar voor het moderatorteam en jijzelf. Dan trek ik, nadat je hier meldt dat ingevuld te hebben, dadelijk even een moderator aan het jasje. :wink:

Ja weet ik maar bellen is op het moment noet mogelijk helaas.

 

Gegevens heb ik al ingevuld hier op de forum.

Je zal maar een ambu nodig hebben… Maar goed heb zojuist oproepje gedaan op het board voor de moderators. Zeer hopelijk/waarschijnlijk vanavond nog!

Je zal maar een ambu nodig hebben… Maar goed heb zojuist oproepje gedaan op het board voor de moderators. Zeer hopelijk/waarschijnlijk vanavond nog!

Ja ik weet het maar het is even niet anders op het moment. Dankjewel ik zie de reacties wel verschijnen :)

Reputatie 7
Badge +17

@PeterG Bedankt voor het doorgeven! @Sebasjuh0134 Ik heb abonnementsnummer en pincode naar je toegestuurd. 

@PeterG Bedankt voor het doorgeven! @Sebasjuh0134 Ik heb abonnementsnummer en pincode naar je toegestuurd. 

Waarnaar toe heb je het doorgestuurd? Want ik zie geen email daarover in mijn gmail.

@PeterG Bedankt voor het doorgeven! @Sebasjuh0134 Ik heb abonnementsnummer en pincode naar je toegestuurd. 

Waarnaar toe heb je het doorgestuurd? Want ik zie geen email daarover in mijn gmail.

Tevens ia het raar tot ik bij beide mijn kpn web en de app mijn adres niet word geladen. Want heb het gekoppeld en weer verwijderd en nog een keer gekoppeld maar nogsteeds het zelfde

Reputatie 7
Badge +17

@Sebasjuh0134 Het kan ongeveer 15-30 minuten duren voordat je de mail ontvangt. Ik heb het gmail adres gebruikt dat je ook in je profiel hebt ingevuld. De reden dat je adres niet herkend wordt, is omdat de aansluiting nog niet actief staat in ons systeem. Heb je op dit moment wel gewoon wifi/internet vanuit de Experiabox alleen nog geen tv i.v.m. missende abbonr en pincode? 

Hoe branden de lampjes op de EB. 

@Sebasjuh0134 Het kan ongeveer 15-30 minuten duren voordat je de mail ontvangt. Ik heb het gmail adres gebruikt dat je ook in je profiel hebt ingevuld. De reden dat je adres niet herkend wordt, is omdat de aansluiting nog niet actief staat in ons systeem. Heb je op dit moment wel gewoon wifi/internet vanuit de Experiabox alleen nog geen tv i.v.m. missende abbonr en pincode? 

Hoe branden de lampjes op de EB. 

Oke dan wacht ik dat even af.

 

Ja ik heb gewoon internet en alles werkt. Behalve de tv ivm die 2 codes. Had gister een sms gekregen om 9 uur tot mijn verbinding actief was dus heb toen alles aangesloten. De aansluit datum was ook 14-2-2020.

Lampje op de experia box is groen en dat is er maar 1 nu. Volgens mij is dat van internet.

Ik zie dat er al een e-mail met je ITV gegevens onderweg is! Top, Lisa!

Ik heb de mail met de abonnement gegevens en tv code nog niet binnen.

Reageer