Dit schijnt vaker voor te komen en te triest voor woorden dat KPN dat niet adequaat kan oplossen.
Waarom is KPN niet in staat om voor of tijdens de aansluiting te zorgen voor een abonnementsnummer en pincode voor interactieve TV?
Waarom kost het me nu al 4 dagen op rij meer dan een uur bellen met KPN service en hjoor ik alleen maar dat het de volgende dag (nu wordt het maandag) allemaal werkt?
Quotes:
u mag uw abonnement opzeggen
wij kunnen niets (inderdaad)
de betreffende afdeling is niet telefonisch bereikbaar
de leidinggevende kan u ook niet helpen
De toegezegde compensatie ga ik nu maar per dag in rekening brengen, met ingang van maandag 14/12, de aansluitdatum.
Benieuwd of er binnen een uur een reactie komt.
Benieuwd of het probleem binnen 2 uur opgelost kan worden.
Volgens mij is het in 10 minuten opgelost, als iemand met verstand van de materie dit oppakt.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel