Vraag

Geen Beeld en geluid

  • 10 November 2020
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik krijg geen beeld en geluid van mijn TV ontvanger. De tv ontvanger heb ik gewisseld met mijn tweede TV ontvanger en alles werkt weer.

Hoe kom ik aan een nieuwe TV ontvanger want KPN is telefonisch niet bereikbaar.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welom op het forum McP! Geeft de defect lijkende ontvanger wel weer beeld en geluid op de andere locatie of vertoont deze daar precies hetzelfde probleem? Mijn advies is om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Kun je anders je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Beste Bram,

Ik heb de TV ontvanger gereset echter zonder resultaat. De bewuste ontvanger geeft op de andere locatie geen beeld en geluid.

Ik heb mijn gegevens verder ingevuld. 

Waarschijnlijk staat het klantnummer op Reuvers. De ex van mijn vrouw. Kan dit aangepast worden?

 

Met vriendelijke groet, Michel van Polen.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb een nieuwe ontvanger gestuurd naar het dichtstbijzijnde ophaalpunt. De bevestiging is gestuurd naar het opgegeven mobiele nummer. Voor het wijzigen van de persoonsgegevens moet een Contractovername worden ingevuld als een ander persoon eigenaar wordt van het product. Deze wil ik je dan ook aanraden in te vullen als het nog op naam van een verkeerd persoon staat. Ik hoor graag of het gelukt is. 

Fantastisch Bram, 

Bedankt voor je hulp.

Ik laat het weten als het gelukt is, ik zit op het moment in het buitenland voor een paar dagen.