Goeiedag we hebben sinds gisteren geen beeld meer alleen kpn zou stoppen met een bepaalde tv kastje alleen we weten niet wanneer dat is en of het al is ingegaan
Goedemorgen damianpoppe, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Op het moment dat je kastje niet meer werkt, kan het zijn dat je abonnement is afgelopen of de diensten niet meer aangeboden worden. Dat eerste kan zijn met Digitenne of Interactieve Televisie. Dat tweede is aan de gang met Digitenne, met de overgang naar de nieuwe tv-ontvangers en HD zenders. Kan je aangeven wat bij jou het geval is, welke diensten neem je af en ervaar je dit probleem mee?
Zou je daarnaast jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan ga ik het een en ander voor je uitzoeken!
Staat je TV nog op de ingang waar de ontvanger in zit?
Er is nu nergens uitschakeling van dvb-t geweest. Pas weer 12 februari Gelderland en Flevoland. En 24 februari Friesland. Daar is dan een nieuw DIGITENNE kastje nodig.
Als je aangeeft of het Digitenne of Interactieve TV betreft kunnen we je (beter) helpen.
@damianpoppe, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kunnen we hier nog verder bij helpen?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.