Vraag

Geen diensten

  • 31 December 2020
  • 8 reacties
  • 143 keer bekeken

Sinds een week heb ik geen internet/tv/telefoon meer. In eerste instantie werd me gemeld dat Youfone de lijn gekaapt had. Nu, een week later heb ik contact gehad met Youfone en deze geeft aan dat dit niet het geval is. Ikzelf bel dagelijks met de helpdesk van KPN maar ook daar kunnen ze me niet helpen. Telkens wordt er een melding gemaakt dat er contact met me opgenomen wordt, maar tot op heden heb ik van niemand niets gehoord. Als alternatief zit ik nu al een week online via mijn telefoon tv te kijken en te internetten. HELP !

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi John, welkom hier. 

Wat naar dit! Mag ik meekijken? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Alex,

Dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel compleet gemaakt.

Hi John, welkom hier. 

Wat naar dit! Mag ik meekijken? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb het voor je nagekeken @John Trechsel en er staat op dit moment een handeling open om de verbinding zo snel mogelijk te herstellen. Dit heeft wel tijd nodig. Wat ik voor je ga doen is kijken of ik meer informatie kan krijgen over de verwachte duur van de storing.

Bram,

Fijn dat je reageert. Ik hoop dat jij mij meer duidelijkheid kunt verschaffen. We zijn nu ruim 1.5 week verder en eigenlijk weet ik nog steeds niets. Geen idee of er uberhaupt iemand naar het probleem kijkt of gepland heeft er naar te kijken. Voor mij blijft het allemaal heel vaag om door te dringen tot uw organisatie.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @John Trechsel,

Ik kan jou verstellen dat onze afdeling spoed en herstel inmiddels is aangestuurd. Helaas hebben wij nog geen concrete oplostijd ontvangen, ik durf dit ook niet zelf in te schatten. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat dit onduidelijk blijft, maar weet dat er hard aan gewerkt wordt om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Hanna,

Ik weet dat jij het ook goed bedoeld, maar dit is hetzelfde antwoord als wat ik op 23 december j.l. hoorde. Uiteraard blijf ik vol goede moed dat dit weldra verholpen is, al kun je niet van mij verwachten dat ik hier niet sceptisch over ben. In deze tijd van thuiswerken is het gewoon niet acceptabel dat ik gedurende een langere periode geen internet/tv en telefonie heb. Ik mag dan ook hopen dat KPN in ieder geval de moeite wil nemen persoonlijk contact op te nemen zodra een oplossing in zicht is.

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap heel goed dat je graag een snelle oplossing, helemaal in deze tijd. We hebben hier te maken met een lijnkaping, wat het zo moeilijk maakt. Onze afdeling Spoed & Herstel doet zijn best om jou zo snel mogelijk weer te voorzien van diensten.