Geen internet en tv

  • 2 November 2020
  • 2 reacties
  • 3 keer bekeken

Reputatie 1

Vandaag totaal geen TV en internet. Experiabox en TV ontvangers stroomloos gemaakt en na 1 minuut weer opgestart. KPN test uitgevoerd. Eerst geeft de service tool aan, dat ook het kastje naast de experiabox opnieuw moet worden opgestart. Dit gedaan en alles weer opgestart. Weer geen resultaat. Tool geeft aan “neem contact op met KPN” Als je dat doet krijg je weer zo’n menu met alle mogelijke verwijzingen geen oplossing.
Dan boven (tweede kastje) geprobeert. Die doet het wel. Wifi versterkers afgekoppelt en doorverbonden. Wifi kastje beneden blijkt niet te werken. kastje omgeruild met boven, Nu werkt beneden alles weer. 1,5 uur bezig geweest. Is toch te gek voor woorden. Nog steeds telefoon nummer KPN niet tegen gekomen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hans TV, wat jammer dat je zo'n gedoe hebt gehad met je tv en internet vanmorgen :slight_frown: Is alles nu weer in orde? Of werken er nog bepaalde dingen niet? Hoor het graag!

We zijn 24 uur per dag gratis bereikbaar op 0800 - 0402, mocht je nog met ons willen bellen :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!