Vandaag totaal geen TV en internet. Experiabox en TV ontvangers stroomloos gemaakt en na 1 minuut weer opgestart. KPN test uitgevoerd. Eerst geeft de service tool aan, dat ook het kastje naast de experiabox opnieuw moet worden opgestart. Dit gedaan en alles weer opgestart. Weer geen resultaat. Tool geeft aan “neem contact op met KPN” Als je dat doet krijg je weer zo’n menu met alle mogelijke verwijzingen geen oplossing.
Dan boven (tweede kastje) geprobeert. Die doet het wel. Wifi versterkers afgekoppelt en doorverbonden. Wifi kastje beneden blijkt niet te werken. kastje omgeruild met boven, Nu werkt beneden alles weer. 1,5 uur bezig geweest. Is toch te gek voor woorden. Nog steeds telefoon nummer KPN niet tegen gekomen.
Geen internet en tv
Reputatie 1
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Hi
We zijn 24 uur per dag gratis bereikbaar op 0800 - 0402, mocht je nog met ons willen bellen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.