Beantwoord

Geen Netflix

  • 18 October 2020
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb Netflix via een vriend die een abonnement heeft dat ging altijd goed. Nu klick ik Netflix aan in het nieuwe menu maar ik krijg een blank beeld, verder niets. Ik vraag me toch af waarom je een menu veranderd dat goed werkte, zie ook programma's terug kijken via guide.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 October 2020, 19:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Brien!

Door de drukte op het forum, komen we nu pas aan jouw topic toe, excuus voor de late reactie! Is de situatie inmiddels verbeterd? Of speelt dit nog steeds?

Het is natuurlijk niet zo dat we ons menu bewust aanpassen zodat je geen Netflix meer ziet maar een blank beeld :wink: Mocht je nog steeds tegen dit probleem aanlopen, zou je dan de ontvanger eens een ‘frisse start’ willen geven? Hoor graag of dat er voor zorgt dat alles weer in orde is! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Alles werkte de volgende dag. Maar het is wel wennen met de guide, het blijft zoeken. Maar bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het weer werkt @Brien en bedankt dat je het nog even laat weten! Het wennen zal vast wel lukken en over een poosje weet je niet beter :wink: