Beantwoord

Geen prime video app meer?

  • 5 July 2020
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs abonnement op Prime Video genomen. De meeste ondertiteling in Engels ontbraken. Ik heb iemand mijn accountgegevens gegeven en als zij inloggen, dan zijn alle film ondertiteld en zij heeft hetzelfde pakket, alleen een 4K ontvanger. En het vreemde, dat zij nog geen 2 km van mij vandaan woont. Na heel veel bellen en mijn probleem kon niet opgelost worden. Ik heb nu ook 4K genomen en nu  heb ik geen Prime video  app meer!!! RARARA!!!

icon

Beste antwoord door Chrizziey 7 July 2020, 19:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Loscabos,

De Prime app op de 5202 is gekoppeld aan softwareversie 8.0.97 en hoger. Ik vermoed dat als je de prime nu nog niet ziet, je nog op de oude software zit beginnend met 7. Hiervoor is nog geen prime app beschikbaar. Ik vermoed dat je binnen enkele weken wordt omgezet en dan zul je een nieuw menu zien en een bericht ontvangen in '’Mijn Berichten'’ op de tv ontvanger. 

Je vind de softwareversie door via Menu → Instellingen → 1x gele knop op de afstandsbediening te drukken → Softwareversie. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Loscabos, een goedenavond! Klopt het wat Chris hierboven zegt, heb je nog een versie met 7…. erop staan? Dan komt de update vanzelf jouw kant op en kan je na de update de app weer gebruiken! :wink:

Mocht het toch ander in elkaar steken, laat je het dan even weten?

Hi@ Susan, ik heb een versie met 7. Is het wel de nieuwste versie? Hebben de films bij Prime video wel een ondertiteling? :triumph:

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Loscabos,

Prime is beschikbaar vanaf versie 8, jij zit nog op 7. Binnen enkele weken zul je een update ontvangen naar de nieuwste versie. Even geduld nog.

@ Chris, ik wacht het af. Alvast bedankt!:cry:

Reageer