Beantwoord

Geen synchronisatie opname tv-ontvangers

  • 12 November 2020
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Hallo,

Onze 2 TV ontvangers ( in de woonkamer en op de slaapkamer) communiceren niet met elkaar. Dit euvel ontstond na 18-10-2020. Als ik beneden iets opneem kan ik dat boven niet zien, omgekeerd wel. Als ik boven iets opneem zie ik dat beneden ook. Ook het verwijderen van oude / nieuwe  opnames gebeurd niet synchroon. (een film opgenomen voor 18-10). Als ik die boven verwijder is die beneden ook weg. Omgekeerd niet.  De ontvanger beneden (Arris VIP2952V2) is met een kabel aangesloten op de Experia box terwijl de ontvanger boven (Motorola VIP1963) via een draadloze verbindingsset DVS1200 is aangesloten. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 November 2020, 19:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dit zou met het nieuwe menu niet meer mogen gebeuren. Met het oude menu had ik ook nog last van dit soort synchronisatie-problemen.

Die VIP1963 is een oudje. Die is allang aan vervanging toe, volgens mij. Ik zou beginnen met die proberen te laten vervangen. Op het forum staat ergens een link waarmee je zelf apparatuur kunt controleren. Helaas werkt die link bij mij al een hele tijd niet meer. Misschien doet ie het bij jou wel. Zo niet, ff naar KPN bellen.

Dank je voor je antwoord. Ik zal contact opnemen met KPN.

Reputatie 7

Hoi @PFeron, welkom op het forum! Die Motorola moet inderdaad vervangen worden. Je hoeft daarvoor niet apart contact op te nemen, je bent hier al bij KPN :)

Als je het forumprofiel invult en hier opnieuw reageert als je dat gedaan hebt, dan regel ik dat je een nieuwe ontvanger krijgt.