Geen TV en internet

  • 19 April 2024
  • 19 reacties
  • 178 keer bekeken

Reputatie 1

Ik zit nu dus met exact dezelfde foutcode maar ik kan via itv op de pc dus ook geen tv meer kijken.

Internet werkt nog wel gewoon.

Ben verdorie altijd tevreden geweest met de koperverbinding en nu ben ik 2,5 week op glasvezel aangesloten en nu dit.

Tv kastje staat in beperkte modus.....

 

Modem reset geprobeerd,tv+ kastje inmiddels 18x opnieuw opgestart,tv kastje al van het stroom af gehad,updates uitgevoerd maar niets helpt en dat zo lekker op vrijdagavond......


19 reacties

Zie topic over storing

Reputatie 7
Badge +13

Er was inderdaad een storing Danielle: 

Ervaar je op dit moment nog problemen?

Reputatie 1

Er was inderdaad een storing Danielle: 

Ervaar je op dit moment nog problemen?

Gister en Zaterdag geen problemen,sinds vandaag kan ik ineens de ene opname wel bekijken en de andere niet,via de pc niet en via de app ook niet.

 

Ook kan ik sommige programma's niet meer inplannen voor opname,zowel via pc en via de app niet.

 

Ok kan ik bepaalde opnames niet plannen,ik krijg dan foutcode 500-2135.

Er staat ook bij "deze opname kan nog niet worden terug gekeken" was een aflevering van mindf*ck op Ned 1 op 20 April om 20.28uur.

Dit lukt zowel via de oc als via de app niet.

Reputatie 7
Badge +20

@Danielle Adriaanse 

Lukt dit wel als je het via de KPN tv ontvanger doet? 

Reputatie 1

@Danielle Adriaanse

Lukt dit wel als je het via de KPN tv ontvanger doet? 

Via de tv ontvanger,die ik tevens nooit gebruik dus net weer opgestart heb (en dus bet pas weer op het stroom) .

Ik moest wéér het stroom eraf halen en opnieuw opstarten en ju speelt ie daar de opname wel af.

 

De afl van mindf*ck kan ik niet terugkijken en er staat een "play" tekentje vóór met een streep erdoor,waaruit ik dus begrijp dat dit niet terug gekeken kan worden vanuit de zender.

 

Reputatie 7
Badge +20

@Danielle Adriaanse 

 

Het voordeel van de KPN tv ontvanger is, dat hij een mooier beeld heeft.

 

Dus als je hem kan aansluiten, adviseer ik dat.

Dus zet de spanning (volksmond stroom) er op en gebruik hem.

 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Er was vanochtend een verstoring waardoor via TV+, apps en tv.kpn.com opnames van gisteravond niet werkten. Dat is ook weer opgelost.

Je Topicstart en je andere opmerking waren dus beide algemene storingen.

Reputatie 1

@Danielle Adriaanse

 

Het voordeel van de KPN tv ontvanger is, dat hij een mooier beeld heeft.

 

Dus als je hem kan aansluiten, adviseer ik dat.

Dus zet de spanning (volksmond stroom) er op en gebruik hem.

 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Ik heb via de pc even mooi beeld,heb een game pc dus met goeie videokaart.

Ik heb een gruwelijke hekel aan het menu van de ontvanger en kan er ook niet aan wennen.

Ik heb het tv+ kastje,dat hele kleintje.

Reputatie 1

Er was vanochtend een verstoring waardoor via TV+, apps en tv.kpn.com opnames van gisteravond niet werkten. Dat is ook weer opgelost.

Je Topicstart en je andere opmerking waren dus beide algemene storingen.

Allws werkt weer behalve het terugkijken van die ene afk mindf*ck nog steeds niet.

Reputatie 7

Er was vanochtend een verstoring waardoor via TV+, apps en tv.kpn.com opnames van gisteravond niet werkten. Dat is ook weer opgelost.

Je Topicstart en je andere opmerking waren dus beide algemene storingen.

Allws werkt weer behalve het terugkijken van die ene afk mindf*ck nog steeds niet.

Volgens mij is MINDF*CK net als Dopesick niet terug te kijken omdat KPN daar de rechten niet voor heeft.

 

Reputatie 1

Er was vanochtend een verstoring waardoor via TV+, apps en tv.kpn.com opnames van gisteravond niet werkten. Dat is ook weer opgelost.

Je Topicstart en je andere opmerking waren dus beide algemene storingen.

Allws werkt weer behalve het terugkijken van die ene afk mindf*ck nog steeds niet.

Volgens mij is MINDF*CK net als Dopesick niet terug te kijken omdat KPN daar de rechten niet voor heeft.

 

Ja dat tekentje had ik idd gezien.

Maar een opname inplannen lukt ook niet,dan krijg ik foutcode 500 3125

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Danielle Adriaanse 

 

Die aflevering van Mindf*ck wordt morgen herhaald op NPO 3:

 

Even bij ziggogo.tv gespiekt. Ook daar is Mindf*ck niet terug te kijken.

Kun je niet wachten op de herhaling? Het is 1 week beschikbaar via npo.nl/start.

https://npo.nl/start/serie/mindf-ck/seizoen-8/fred-van-leer_2/afspelen 

Reputatie 1

Even bij ziggogo.tv gespiekt. Ook daar is Mindf*ck niet terug te kijken.

Kun je niet wachten op de herhaling? Het is 1 week beschikbaar via npo.nl/start.

https://npo.nl/start/serie/mindf-ck/seizoen-8/fred-van-leer_2/afspelen 

Thnx voor de link ik ga daar wel kijken dan.

 

Reputatie 1

Hallo @Danielle Adriaanse 

 

Die aflevering van Mindf*ck wordt morgen herhaald op NPO 3:

 

Oooh dat wist ik niet,ik kijk normaal gesproken niet naar kanaal 1,2 en 3 maar heb de opname gepland en nu wel gelukt,dankjewel 😘

Reputatie 1

En verdorie gewoon WEER storing.

Precies hetzelfde als Vrijdag....😡

Reputatie 1

Er was inderdaad een storing Danielle: 

Ervaar je op dit moment nog problemen?

Nu weer wel ja,het is nu bijna 1.30uur Maandag op Dinsdag nacht.

Precies hetzelfde,word gevraagd om in te loggen maar dat kan dus niet en krijg weer dezelfde foutcode iets met 10000.

Gelukkig werkt internet zelf nog wel dus dan maar Netflix,al ben ik daar inmiddels ook wel op uitgekeken.

Reputatie 7
Badge +13

@Danielle Adriaanse Ai, hoe staat het er nu voor dan? Mochten de problemen aanhouden dan kun je altijd nog even bellen met 0800-0402.

Reputatie 1

@Danielle Adriaanse Ai, hoe staat het er nu voor dan? Mochten de problemen aanhouden dan kun je altijd nog even bellen met 0800-0402.

De ene keer werkt alles prima en de andere keer kan ik weer niks.

 

Reageer