Beantwoord

Geen tv en wifi

  • 16 November 2020
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb al twee dagen geen tv en WiFi. Jullie zijn op geen manier te bereiken. De melding op de tv helpt niet!!! Het zou fijn zijn als het opgelost wordt.

icon

Beste antwoord door Lisa 17 November 2020, 21:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mariska1985, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Welke melding krij je op de TV te zien? Hoe branden de lampjes op je experiabox?
Ik kijk ook graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik krijg: zender niet beschikbaar.

Op de box is een rood lampje te zien, maar deze verandert soms naar groen en blauw. Alle stekkers zitten goed.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Mariska1985! Bij een rood lampje, gaan de alarmbellen rinkelen. Bedankt voor je gegevens. Ik heb meteen even meegekenen en zie dat de verbinding instabiel is. Waar de crux precies zit, kan ik niet meteen zeggen. Ik ontkwam er niet aan en heb het modem op afstand een reset moeten geven. Of dit is gelukt, betwijfel ik. Het kan zijn dat de wifinaam/wachtwoord terug is gezet naar wat op de sticker staat achterop het modem.
Kunnen jullie controleren of de afstand tussen het modem en aansluitpunt niet langer is dan 2 meter? Omdat ik geen stabiele verbinding meet ben ik genoodzaakt jullie te voorzien van een nieuw modem. Dit modem ligt op donderdag bij een PostNL punt bij je in de buurt. (Check je mail voor de details over de verzending!) Voor nu heb het bij ons bekende 06-nummer 50GB gegeven, zodat je niet helemaal zonder internet zit. 

Je kunt nog proberen het modem een monteursreset te geven door het reset-knopje én de WPS-knop tegelijk in te drukken totdat het modem uitvalt. Dit mag zo'n issue nog wel eens (tijdelijk) oplossen. 
 

 

Reageer