Geen verbinding meer met DVS, hoe kan dit?

  • 20 October 2020
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedenavond sinds 2 weken stilstaand beeld bij draadloze verbindingsweg.

Voorheen alles prima gewerkt er is ook niets veranderd in woonsituatie.

Weet iemand wat ik kan doen? 

Bericht 2 :

Ze zijn wel met een trilmachine aan de gang gegaan om glasvezel in de grond te leggen.

Heeft t met trillingen te maken?

Bedankt 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en het tweede bericht samengevoegd


4 reacties

Badge +19

Waarschijnlijk een ledlamp of dimmer die het niet zo goed meer doet. Of de zonnepanelen van jou of van je buren kunnen ook problemen geven.  Het kan lang goed gaan maar de kleinste storing op het electriciteitsnetwerk kan problemen geven

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Corn66 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Allereerst excuses voor deze late reactie, het is momenteel erg druk en ik was daarom niet eerder in staat om je bericht van een antwoord te voorzien. Wat is op dit moment de stand van zaken, ervaar je nog steeds problemen met de draadloze verbindingsset? Zoals @Joep1965 al aangeeft, kan een kleine storing op het lichtnet al voor problemen zorgen omdat het een gevoelig stukje techniek is. Welk type DVS heb je op dit moment in gebruik; de DVS 200, 650 of 1200? Mocht je nog gebruik maken van de DVS 200 dan is het ook heel goed mogelijk dat deze toe is aan vervanging omdat deze inmiddels verouderd zijn. Ik verwacht niet dat de problemen samenhangen met de trillingen die zijn ontstaan tijdens het aanleggen van de glasvezelkabel.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Corn66 , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd naar e stand van zaken en of ik ergens nog iets voor je kan betekenen!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Corn66 , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic sluiten. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen dat natuurlijk graag!

Reageer