Vraag

Geen wifi bij interactieve TV wel internet verbinding; na installatie van wifisuperpunten

  • 27 October 2020
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

ik had slechte wifi verbinding; nieuwe modem gekregen; toen deed de verbinding het wel beter maar niet optimaal. Van ellende maar wifisuperpunten gekocht. Alles doet het nu goed muv de interactieve TV. Voor installatie van superpunten had ik wifi op mn TV en kon ik bv google/you tube benaderen; nu niet meer

Ik krijg op mn TV wel internet maar geen WIFI en kan ik niet benaderen (TV doet het wel); heb al diverse collega's van KPN aan de telefoon gehad; allemaal met de goede intenties om het op te lossen; maar lukt niet. 

wat kan het zijn; ik ben hier al uren/dagen mee bezig


2 reacties

Badge +19

 

Ik krijg op mn TV wel internet maar geen WIFI en kan ik niet benaderen (TV doet het wel); 

Dit moet je even beter uitleggen denk ik.

Reputatie 5
Badge +8

Hoi Hemessen, nog van harte welkom op ons forum!

De situatie is me niet helemaal helder, moet ik bekennen. Wifi op je tv werkt niet meer nadat je de SuperWifi punten hebt aangesloten, maar internet werkt nog wel op je tv? Heb je die wellicht via een kabel aangesloten? Overigens kan het nog wel eens helpen om het “oude” netwerk op de tv te verwijderen, de tv helemaal stroomloos te maken door de stekker uit het stopcontact te halen en vervolgens met het "nieuwe” netwerk opnieuw verbinding te maken.

Mocht je iets anders bedoelen, laat het vooral weten. 

Reageer