Beantwoord

Geluid op ontvanger valt weg

  • 3 February 2020
  • 10 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb alle opties geprobeerd. Ik heb een witte 4K box. Alle kabels geswitched…. extra hoogwaardige kabels gekocht, gewisseld met het kastje van boven maar het probleem bljjft. Vraag me af of de decoders wel goed zijn nog.

 

wat nu?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 February 2020, 11:47

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gerdo76. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het geluid wegvalt. Wat goed dat je de ontvangers al met elkaar hebt omgewisseld om te bekijken of het probleem ook meeverhuisd. Was dit het geval? Als het probleem meeverhuisd dan is het inderdaad verstandig om de ontvanger om te wisselen voor een nieuwe. Laat je jouw gegevens alvast achter op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!

Ik heb vanmiddag via de chat een KPN medewerker gesproken en die gaf aan aan de software te verwijderen en alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Helaas blijft het probleem.

 

ik heb vervolgens ook van HDMI kabels gewisseld en daar lag het ook niet aan. Alleen van 1 van de ontvangers lijkt speling te zitten op de HDMI poort. Waarschijnlijk is dat het probleem.

 

ik verwacht dus dat er 1 defect is/vervangen moet worden. Wat nu?

 

groeten,

 

gerdo

En als we dan toch gaan vervangen, zou ik graag het nieuwe type ontvangen.

 

ik hoor graag

Reputatie 7
Badge +21

Het lijkt mij inderdaad verstandig om deze ontvanger om te ruilen wanneer er speling in de HDMI poort zit. Waarschijnlijk wordt het probleem daarmee inderdaad verholpen. Ik verwacht dat je het nieuwste model gaat ontvangen, maar ik kan dat helaas niet garanderen. Wanneer ik in ons systeem aangeef dat één van de twee ontvangers defect is stuurt de logistieke afdeling het nieuwste model dat op voorraad is jouw kant op. 

Onderop de tv-ontvanger vindt je een serienummer, wil je dit nummer ook achterlaten in jouw KPN Forum profiel? Dan stuur ik een nieuwe ontvanger naar een servicepunt bij jou in de buurt. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Dank voor de reactie. Serienummer heb ik in het profiel toegevoegd.

 

Gr.

 

Gerdo

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw serienummer. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. Laat je mij weten of deze nieuwe tv-ontvanger het probleem verhelpt? 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw serienummer. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. Laat je mij weten of deze nieuwe tv-ontvanger het probleem verhelpt? 

Heb je de nieuwe tv-ontvanger inmiddels al aangesloten en is het probleem daarmee verholpen? 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw serienummer. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd. Laat je mij weten of deze nieuwe tv-ontvanger het probleem verhelpt? 

Heb je de nieuwe tv-ontvanger inmiddels al aangesloten en is het probleem daarmee verholpen? 

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat de nieuwe tv-ontvanger het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Kak….. sorry helemaal vergeten. Maar daarentegen een goed teken, want het lijkt inderdaad verholpen.

 

Tevens was een dag later de nieuwe digitale ontvanger geleverd. 
 

prima geregeld, waarvoor dank.

 

gr.

 

Gerdo

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Gerdo76. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we het graag van je!

Reageer