Beantwoord

Wegvallen geluid en beeld bij Arris tv-ontvanger

  • 3 February 2022
  • 8 reacties
  • 109 keer bekeken

Geregeld heb ik geluidsproblemen met deze set. Geluid is weg en komt terug door de Arris ontvanger te ontkoppelen en/of de HDMI kabel van de Arris af te halen en weer te plaatsen. Iedere keer denk ik met een software upgrade van dit probleem af te zijn, maar het blijft zich voordoen. Ook heb ik last van het beeld dat een paar seconden wegvalt en daarna weer terugkeert.  

icon

Beste antwoord door Peter Bex 4 February 2022, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen beste heeft u de decoder al een Reset gegeven dat wil nog wel eens helpen u kunt ook eens proberen om de Experia box ook een Reset te geven. Ik hoop dat het help. 🤔

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Peter Bex,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de tv ontvanger, welke type Arris heb je, is dat de 5202 of de 2952? Dat staat voorop je tv ontvanger. Heb je de tv ontvanger eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?

dank voor je reactie en hoe zit het dan met alle upgraden van de laatste tijd?

Reputatie 7
Badge +22

dank voor je reactie en hoe zit het dan met alle upgraden van de laatste tijd?

@Peter Bex die upgrades worden gewoon uitgevoerd door KPN. Heb je de tv ontvanger eens teruggezet naar fabrieksinstellingen? 

Heb een andere HDMI kabel aangesloten. Probleem lijkt opgelost nu. 

 

Reputatie 7
Badge +22

Heb een andere HDMI kabel aangesloten. Probleem lijkt opgelost nu. 

 

Fijn dat het is opgelost, hopelijk blijft het probleem weg. Ik wens je alvast een goed weekend! 👍🏼

Reputatie 7
Badge +9

Zeker fijn dat het opgelost is. U ziet als er wat is probeer het via het forum. er is altijd wel iemand die u kan helpen 😉👍👍

Reputatie 7
Badge +19

Nog van harte welkom op ons forum @Peter Bex! Er is veel hulp toegesneld in jouw topic, goed om te zien. We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers die anderen graag op weg helpen :)

Heb een andere HDMI kabel aangesloten. Probleem lijkt opgelost nu. 

Dit is fijn om te horen, dankjewel voor de update! Mocht je toch iets opmerken of als je vragen hebt, laat ze gerust hier achter.