Vraag

Geluidsproblemen met Discovery

  • 25 January 2022
  • 9 reacties
  • 323 keer bekeken

Wat een puinhoop allemaal, alles aansluiten enz.

bij mij is het probleem al jaren, op disc.

wij hebben alles hagel nieuw en alle kabels hoogste kwaliteit.

kpn heeft de boel niet voor elkaar, daar zit het probleem.

het kan toch niet zo zijn dat ik allerlei spul moet aanschaffen om kpn’S probleem op te lossen.

nog even en zeg het abbo met hun op

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Wat is het probleem dat je ervaart?

Dat staat in mijn verhaal geen geluid op discovery soms, dit probleem is bij u bekend. Maar u onderkent het probleem door discovery de schuld toe te schuiven. Volgens mij heb ik ook met u een contract en niet met alle zenders appart. Dus kpn moet dit oplossen. Zo te lezen ervaren veel mensen dit probleem. En kon komt NOOIT met een. Goede oplossing 

Kon = KPN

Reputatie 7

Wat is het merk en type van jouw televisie?

Laat me raden ... een Sony?

Mijn tv merk was Sony, LG EN NU Samsung dus de gok is foutief.

allemaal het zelfde probleem, dus nogmaals ligt niet aan de tv maar aan kpn

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Chrisbor Welkom hier en allereerst ter verduidelijking: het KPN Forum is een online omgeving waar onze klanten met elkaar gaan en elkaar helpen met tips en advies. Wjb is bijvoorbeeld een zeer gewaardeerd forumlid, maar geen KPN-medewerker. Ik ben dat wel: als moderator begeleid ik de gesprekken tussen onze klanten en als je er echt niet met de leden van onze community uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken. Je geeft aan dat er informatie ‘in je verhaal’ staat. Bedoel je daarmee dat je contact met de klantenservice hebt gehad? Zonder je gegevens kan overigens niets bekijken. 

Kun je wat meer vertellen over de situatie? Heb je contact gehad met de klantenservice en wat is er besproken? Heb je dit probleem met een specifieke tv-ontvanger (als je er meerdere hebt, tenminste?). Hoe meer je vertelt, des te makkelijker wordt het om je goed advies te geven en te achterhalen waardoor dit nu komt.  

Hier in Hoofddorp ook regelmatig problemen met het geluid van Discovery (kanaal 15). Het geluid valt soms helemaal weg en soms loopt het niet synchroon.

Ik heb een zeer recente Samsung TV

Hier het zelfde probleem.

Ondertussen al andere  tv boven en beneden  en nu weer een vervangende experia box

Maar discovery blijft al jarenlang een probleem zender met geluid. En kpn doet er niks aan . Behalve de klant vertellen dat ze van alles moeten aan schaffen en de klant voor niks op kosten jagen

Gebruiken jullie 5.1 geluidssystemen? Indien niet zet het geluid van de hdmi uitvoer op '’stereo'’.

Instellingen geluid, tab hdmi, geluidsprioriteit. I.i.g. niet op Auto zetten.