Beantwoord

geplande opnamen tv-series stoppen

  • 8 January 2021
  • 4 reacties
  • 199 keer bekeken

Sinds de laatste update van interaktieve tv in oktober 2020 kan ik niet meer geplande opnamen van tv-series tussentijds verwijderen.
Ik heb de software al gereset maar ook via gids & terugkijken de opname geannuleerd (er staat dan "...ook toekomstige opnamen worden verwijderd"), maar er wordt toch weer gewoon opgenomen.
Hoe moet ik het dan wel doen?

icon

Beste antwoord door PeterG 8 January 2021, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik heb 2 dagen geleden nog de serie-opname voor Heel holland bakt verwijderd. En er wordt niks meer opgenomen.

Gedaan onder 'gepland’. Als je op 'rood’ drukt dan wordt zelfs 'gewaarschuwd’ dat als  je de opname annuleert de hele serie wordt geannuleerd.

Onder “gepland” staat verder niets.

Ik zal het straks uitproberen en alleen op rood drukken.

Wordt vervolgd.+

Je kunt een serie opname alleen wissen onder geplande opnamen. Dat kan dus alleen als er  een opname van de serie aankomt. Als er de komende dagen geen uitzending is dan staat er ook geen onder gepland en kun je de serie ook niet annuleren.

Sorry voor de late reactie, maar……….het is gelukt en inderdaad met de rode knop.

Heel hartelijk dank voor deze tip.