Beantwoord

Geplande opnames verdwenen

  • 3 January 2021
  • 3 reacties
  • 214 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn geplande opnames zijn in eens verdwenen. Gisteren en vanochtend zijn er geen opnames gemaakt ondanks dat deze ingepland waren. Ik heb de tv ontvanger opnieuw opgestart en ook nieuwe software geïnstalleerd. Het mocht niet baten. Graag hoor ik wat de problemen zijn of kunnen zijn. Heeft het wellicht te maken met het nieuwjaar, dat alles op 1 januari opnieuw ingesteld moet worden?  Groet, Oliver. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 8 January 2021, 17:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @OliverJ! Ja, dat kan hier héél goed mee te maken hebben! Heb jij de opnames alweer opnieuw ingesteld? Mijn collega heeft er een topic over geopend, hier vindt je ook een lijst met de meest populaire programma's die starten aan een nieuw seizoen: staat er één van jouw ingeplande opnames tussen?

Reputatie 1

Bedankt voor je antwoord. De topic van je collega is het antwoord. Dankjulliewel. Misschien toch een tip: zou het niet handig zijn als KPN een bericht via de tv ontvanger pusht om met te waarschuwen? Dit zou rond kerst kunnen. Groet, Oliver. 

Reputatie 7
Badge +16

Hele goede tip, dank je wel! We kunnen berichten via de TV ontvanger doorgeven, dus je tip geef ik zeker door aan de achterliggende afdeling die dit kan regelen! Heb je nu (of later) nog vragen, stel ze gerust!