Beantwoord

Graag op meer plaatsen "Let op" pop up bij TV+

  • 5 May 2023
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Als ik een opgeslagen programma kijk en druk per ongeluk op de Apps-,  Netflix- of Disney-toets, dan verschijnt zonder waarschuwing deze nieuwe keuze.

Bij gepauzeerd live-kijken krijg je een waarschuwing als je naar een andere zender gaat via numerieke toetsen of P-/P+. Voor mij een voordeel. En ik verwacht voor veel meer gebruikers. Wanneer je in deze situatie bijvoorbeeld de Netflix-toets gebruikt, schakelt de box ook hier helaas direct over naar Netflix. Irritant. En de Terug-toets werkt niet overal op dezelfde manier. Is afhankelijk van de app waar je in zit.

Ik pleit er daarom voor om onder meer toetsen een “Let op/weet je het zeker” pop up te zetten.

En als jullie vinden dat er gebruikers zijn die dit niet willen, neem dan in de Instellingen een configuratie item op voor wel/geen pop up. 

 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 9 May 2023, 11:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat zijn goede suggesties WillRooi! Ik kan niet beloven dat dit op korte termijn mogelijk gaat worden maar ik zal je suggesties doorgeven! Ik zou je ook willen adviseren om voor de laatste ontwikkelingen onze Product Updates in de gaten te houden!

Reputatie 7
Badge +7

En misschien iets voor de feature request-lijst van @wjb ?

Reputatie 7

Je zou bijna zeggen dat dit een bug is maar ik heb hem toch maar onder nummer 34 in de feature requests opgenomen.