Vraag

gratis zenderpakket

  • 22 November 2020
  • 7 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik heb van de aanbieding gebruik gemaakt ziggo 3mnd voor 50% via de link in de campagne.kpn mail verwezen naar mij kpn.

Als ik nu echter in mijnkpn kijk zie ik niet dat het abonnement is afgesloten en ook zijn de zenders niet beschikbaar op tv?

Wat gaat er fout?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Paver6. Ik begrijp dat je graag een zenderpakket (Ziggo Sport) aan wil zetten met 50% korting, maar dat dit niet lukt. Is het ondertussen gelukt? Zo niet, je ziet dan in MijnKPN niet de mogelijkheid om het pakket daar met korting aan te vinken? Je moet het zenderpakket daar aanzetten namelijk (in MijnKPN).  

Krijg ik mijn KPN nog steeds een melding dat ivm technische storing zenderpakket niet toegevoegd kan worden.

Wat gebeurd er als u de tv-ontvanger even 10 seconden stroomloos maakt?

Reputatie 5
Badge +8

Mocht je na het stroomloos maken van de ontvanger nog steeds deze melding krijgen, vul dan jouw forumprofiel aan met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan ga ik het voor je proberen. 

Tv ontvanger stroomloos gemaakt.

Nu krijg ik de melding : er is een probleem met de server in het netwerk. De tv ontvanger is teruggevallen naar beperkte modus?

Reputatie 7
Badge +24

Welk merk ontvanger heeft u? 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb niets meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.Â