Beantwoord

Gratis zenderpakket verandert abonnement

  • 15 November 2020
  • 6 reacties
  • 182 keer bekeken

Ik kreeg een mailtje dat ik 3 maanden een gratis zenderpakket kon nemen. Dus ik wil Fox Sports aanzetten, maar ik zie dat er ook andere dingen wijzigen in het abonnement. Zie het plaatje. Dit lijkt te betekenen dat 1 van mij 2 tv-ontvangers die als gratis gemarkeerd staan ineens niet meer gratis is en daarvoor in de plaats 3 maanden gratis opnemen pakket is gekomen. Dit betekent dat ik over 3 maanden ineens 5 euro per maand meer ga betalen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Hoe kan ik dit voorkomen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 20 November 2020, 16:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Bump

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @abc1234, welkom op ons forum!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je iets gratis aangeboden krijgt en er vervolgens meer door gaat betalen dan je nu doet. Het betreft hier een fout in het systeem waarbij de tweede tv-ontvanger ineens betaald zou moeten worden, terwijl je deze gratis hoort te hebben. Dit gebeurt alleen bij oud-Telfort klanten. Ik wil hiervan graag intern een melding maken, zodat jij en andere klanten alsnog het gratis zenderpakket aan kunnen vragen zonder dat het abonnement verder aangepast wordt. Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.

Hoi Denise, ik heb de gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik heb zojuist contact gehad met één van de personen die hier over gaat. Mijn collega geeft aan dat het een bekend probleem is. Er wordt nog gewerkt aan de oplossing. In de tussentijd zal het team dat hier verantwoordelijk voor is er handmatig zorg voor dragen dat dit soort dingen gecorrigeerd worden. Je kunt de wijziging dan ook gewoon doorvoeren via MijnKPN. Mijn collega's zullen er voor zorgen dat deze kosten op de volgende factuur niet zichtbaar zullen zijn. Tevens zullen zij ervoor zorgen dat dit in de systeem ook gecorrigeerd wordt; dit kan alleen iets langer op zich laten wachten. Maar kort gezegd: wij zullen ervoor zorgen dat jij verder niets merkt van de wijziging.

Bedankt Denise, ik heb het zenderpakket aangezet en wacht nu rustig af of het goed gaat met de facturen.

Reputatie 7
Badge +17

Ik vertrouw erop dat het goed komt. Mocht het toch mis gaan, trek dan gerust opnieuw aan de bel!