gtst vooruitkijken met videoland van kpn in Italie

  • 28 June 2019
  • 22 reacties
  • 423 keer bekeken

Vorige week ging dit nog goed.
En sinds dinsdag niet meer. Er staat in beeld dat ik via on demand thuis dit programa kan bestellen. Heeft iemand misschien tips of n verklaring?

Gr. Ronald

22 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ronald, dit is een storing aan onze kant. Een aantal Videoland items hebben verkeerde informatie gekregen waardoor deze melding onjuist verschijnt. Het is nu opgelost voor toekomstige items maar we moeten het handmatig corrigeren voor oudere items. Daar wordt hard aan gewerkt. Mogelijk is het al opgelost. Probeer het later vandaag of dit weekend nog eens, dan verwacht ik dat het weer goed gaat 🙂
Oke. Dan weet ik dat.
Bedankt voor de reactie.
Mvg,

Ronald Kosterman.
Reputatie 7
Badge +28
@Ronaldwrx: Heb je dit misschien al kunnen testen? Als je nog problemen hebt ga ik er achteraan.
Goede morgen.

Ik heb t telkens getest en t werkt nog niet helaas.
Wel netjes dat je er om vraagt!
Klasse.

Mvg,

Ronald.
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb navraag gedaan en terugkoppeling gekregen. Het herstellen van alle items bleek meer tijd te kosten dan verwacht. Het gaat onder andere mis bij GTST en The Bold and the Beautiful. Dit weekend was er een lagere bezetting dan doordeweeks waardoor er de laatste twee dagen weinig is hersteld. De verwachting is dat het herstel vandaag is afgerond. Ik kan het zelf helaas niet testen dus controleer het vanavond nog eens en laat het me vooral weten!
Goede morgen.

Net nog even voor u getest.
Helaas werkt t nog niet.

Mvg,

Ronald.
Reputatie 7
Badge +28
Jammer dit, ik ga er opnieuw achteraan. Excuses dat het meer tijd kost dan verwacht. Als ik zeker weet dat alles is hersteld laat ik het weten.
Goede middag.

Dit duurt nu toch al 2 weken. Het werkt nog niet.
U kunt er niets aan doen, maar ik neem aan dat ik van KPN n compensatie mag verwachten.
Kunt u daarin iets voor mij betekenen?

Mvg,

Ronald Kosterman.
Reputatie 7
Badge +28
Dit duurt veel te lang. Goed dat je een bericht stuurt, ik heb geen verdere reactie gehad op mijn mail en heb er een herinnering achteraan gestuurd. Zodra het probleem is verholpen kom ik terug over een compensatie.
Dank voor de reactie.
We wachten t af.
Update. De programma's die niet af te spelen waren zijn nu helemaal niet meer te selecteren.
Gtst is tot en met 6060 te zien. Daarna, dus 6061 en verder zijn niet te selecteren, dit was de laatste week van gtst voor de zomerstop.6061 tm 6065 dus.
Reputatie 7
Badge +28
Dank voor de details. Lastig aan dit probleem is dat ik het zelf niet kan controleren. De storingsdienst geeft niet heel proactief informatie. Ik vraag nu specifiek na hoe het met deze afleveringen zit en waarom ze helemaal niet meer te selecteren zijn.
Reputatie 7
Badge +28
Dit keer sneller een reactie. Er is bevestigd dat het probleem nog niet is opgelost. Men geeft aan dat de items wel op de TV-ontvangers vooruit zijn te kijken maar alleen in de app nog niet. Ik heb wel een toezegging dat ik een seintje krijg als het gefixt is. Waarom dit zo lang moet duren is me niet duidelijk, excuses hiervoor.

Kun je vast je profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Dan zorg ik dat de laatste maand Videoland wordt vergoed.
Reputatie 7
Badge +28
@Ronaldwrx: Nog geen verdere reactie gekregen helaas 😞 Ik ga de vergoeding vast regelen, kun jij daarvoor je profiel nog aanvullen?
Oke. Dat is fijn.

(...)

Ik neem aan dat dit voldoende is?

Alvast bedankt.

Mvg,

(...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Hoi @Ronaldwrx en @Joran

Je zou er goed aan doen om jou privégegevens op te slaan in jou Profiel
Reputatie 7
Badge +28
Yes, kun je dat alsnog doen? Mijn collega moderator die de gegevens heeft verwijderd heeft ze niet in je profiel gezet 😑

Met deze link kom je direct bij je profiel: https://forum.kpn.com/settings/profile
Ik heb eea ingevuld.
Hopelijk kun je er nu wat mee.

Mvg,
Ronald.
Reputatie 7
Badge +28
Is gelukt, de vergoeding wordt met de eerstvolgende factuur verrekend. Ik durf het bijna niet te vragen maar ik heb zelf geen enkele terugkoppeling meer gehad. Zijn de afleveringen uiteindelijk nog hersteld?
Super!
Hoeveel krijg ik vergoed.
En.. helaas afleveringen zijn niet te selecteren.

Gr. Ronald.
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb een maand Videoland vergoed (€ 8,99), omdat deze dienst niet naar behoren heeft gewerkt. Ik verwacht niet dat we de afleveringen nog kunnen herstellen, anders was dit al lang gebeurd. Slechte zaak dit, sorry daarvoor!
Prima.
Dankjewel voor de moeite.

Gr. Ronald.

Reageer