Vraag

Haperend beeld interactieve tv met draadloze verbindingsadapters Sitecom LN-551

  • 20 March 2020
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb een probleem met één van de ontvangers van mijn interactieve tv. Deze ontvanger is aangesloten via een netwerk adapter (via het stroomnetwerk). Deze netwerk adapter, de Sitecom LN-551, zit in een stekkerdoos, wat eigenlijk not-done is, maar het kan niet anders. Ondanks de stekkerdoos haalt komt er een snelheid van tussen de 30.5(KPN speedtest) en 32.3 mbit/s uit. Dit is ruim voldoende voor HD tv kijken. Toch gaat na verloop van tijd de tv haperen. Als de adapter dan even uit de stekkerdoos wordt gehaald en erna weer in gaat is het haperen voorbij, maar dit keert dan na een tijdje (soms dagen, soms weken) weer terug. Het lijkt bijna op een verstopt putje dat één keer in de zoveel tijd ontstopt moet worden. Het is iets dat al tijden speelt eigenlijk, maar ik begin het nu wel een beetje zat te worden. 
 

Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

 

Joey de Graaf

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Helaas zijn alle draadloze verbindingsets gevoelig voor ruis op het elektriciteitsnetwerk. Kan je tijdelijk testen met een kabel?

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik ben vergeten te vermelden dat dit al met een kabel is.

Badge +19

Wat bedoel je dan met die Sitecom??

De Sitecom LN-551 is een netwerk adapter en daaruit loopt een kabel naar de tv-ontvanger

Badge +19

Ok helder. Waarschijnlijk zit het probleem daar. Kan je testen met een kabel vanuit de ontvanger direct in de experiabix?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JoeyDeGraaf welkom op het forum!
Heb je het nog kunnen testen met de rechstreekse kabel?

Dankjewel en excuses voor de late reactie. Om de ontvanger rechtstreeks op de Experiabox aan te sluiten heb ik de ontvangers om geruild. Dus het is nu afwachten of de storing terug komt

Reputatie 7
Badge +20

Top! Hou ons op de hoogte :)