Beantwoord

Haperend beeld na het wisselen van zender

  • 24 January 2022
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Goedenavond,

 

Ik ben sinds vorige week bij KPN.

ik heb hier een v12  gekregen, helemaal top, alleen met het verwissellen van kanalen bevriesd mijn beeld bijna 2 seconden.

Hier baal ik van en is een irritatiepunt voor verder een perfecte verbinding.

ik heb op het Forum gelezen dat een modemwissel de problemen oplost, is dit zo..?

 

ik heb alles al geprobeerd, nieuwe software, modem reset en alles opnieuw aangesloten, de stb is direct op de modem aangesloten.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 February 2022, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Wat een slecht begin zeg. We moeten aan de slag!! Is de tv ontvanger direct aangesloten met een kabel aan het modem?

Ja de stb is direct aangesloten op de modem

Badge +19

Geen switch gebruikt? Welk type ontvanger heb je?

Nee zit niks tussen alles direct. Wat bedoel je met ontvanger? Heb een v12 staan

Badge +19

Type stb?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JappieBello, welkom op ons forum!
We denken graag even mee naar een oplossing. Heb je het in de tussentijd nog werkend kunnen krijgen?

Nee het is nog niet over heb paar keer geprobeerd te chatten maar na enkele minuten start mijn app opnieuw op, heel irritant, dus ben dan het gesprek kwijt…

heb er voor nu vrede mee, maar zodra er weer monteurs savonds komen ga ik een afspraak maken, je raakt er helaas aan gewend…

Reputatie 7
Badge +20

Ah okay, dat is jammer inderdaad! Mijn collega's bij 0800-0402 of de chat op www.kpn.com/service is wel de snelste manier om met ons in contact te komen.
Mocht je er graag nog samen even naar willen kijken denken we hier natuurlijk ook graag met je mee!

Als je wilt kan ik altijd de lijn nog even voor je uitlezen. Daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?