Vraag

Haperend en stotterend beeld bij terugkijken

  • 16 July 2023
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Sinds meer dan week haperend stotterend schokkend beeld bij terugkijken.  Eerst ook in de opnames, maar dat valt nu weer mee, met name de recente opnames hebben er last van. Het geluid is prima maar hel beeld is niet om aan te zien.

 

maar terugkijken van bijv het journaal op alle 3 de decoders bagger, vooral als je even 30 seconden vooruit spoelt,  

 

dit is ronduit waardeloos. Al meer dan een week en ik lees dat anderen daar ook last van hebben. Het lijkt op de server van kpn te zitten. Download speed is 197 upload is 30. Daar ligt het niet aan. Resetten helpt ook geen ene mallemoer.

 

gezien het feit dat er meerdere mensen dit al meer dan een week rapporteren verzoek aan kpn om eens bij jullie server onderzoek te doen, dit is bagger kwaliteit.
 

mijn gegevens zijn bij jullie bekend en staan in het profiel.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @BackuPs, wat rot dat je dit zo ervaart! Ik zie dat je inderdaad 3 aangemelde ontvangers hebt, maar ik zie ook dat deze allemaal op SD i.p.v. HD staan. Is dat een bewuste keuze? Met jouw internetsnelheid moet je HD makkelijk kunnen halen, daar heb ik ze nu ook weer op gezet. Ervaar jij nu verbetering?

Reputatie 3
Badge +1

Is geen bewuste keuze jullie hebben hier alles geïnstalleerd en ingesteld.
 

Heb je daar geen hd tv voor nodig?  
 

Ben er nooit meer aan gekomen. Ik kom er op terug. 

Reputatie 5
Badge +5

Is geen bewuste keuze jullie hebben hier alles geïnstalleerd en ingesteld.
 

Heb je daar geen hd tv voor nodig?  
 

Ben er nooit meer aan gekomen. Ik kom er op terug. 

Wat is de status nu? Opgelost of nog problemen? Ik zit sinds kort bij KPN en heb hetzelfde probleem bij het terug kijken van de opnamen.

Reputatie 5
Badge +5

Beste @BackuPs, wat rot dat je dit zo ervaart! Ik zie dat je inderdaad 3 aangemelde ontvangers hebt, maar ik zie ook dat deze allemaal op SD i.p.v. HD staan. Is dat een bewuste keuze? Met jouw internetsnelheid moet je HD makkelijk kunnen halen, daar heb ik ze nu ook weer op gezet. Ervaar jij nu verbetering?

Kan je aangeven wat de impact kan zijn dan op het terug kijken van opnamen, of misschien bij het  opnemen van zenders m.b.t. de SD of HD stand? 

Reputatie 3
Badge +1

Beste @BackuPs, wat rot dat je dit zo ervaart! Ik zie dat je inderdaad 3 aangemelde ontvangers hebt, maar ik zie ook dat deze allemaal op SD i.p.v. HD staan. Is dat een bewuste keuze? Met jouw internetsnelheid moet je HD makkelijk kunnen halen, daar heb ik ze nu ook weer op gezet. Ervaar jij nu verbetering?

Kan je aangeven wat de impact kan zijn dan op het terug kijken van opnamen, of misschien bij het  opnemen van zenders m.b.t. de SD of HD stand? 


Ik heb geen HD Televisies. Dus waarom zou ik ze in HD stand zetten?  In de SD stand had ik al dat probleem. 

Overigens nu ik terug ben van vakantie is het probleem er niet meer.

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Is geen bewuste keuze jullie hebben hier alles geïnstalleerd en ingesteld.
 

Heb je daar geen hd tv voor nodig?  
 

Ben er nooit meer aan gekomen. Ik kom er op terug. 

Wat is de status nu? Opgelost of nog problemen? Ik zit sinds kort bij KPN en heb hetzelfde probleem bij het terug kijken van de opnamen.

Ik ben terug van vakantie en het probleem heeft zich tot nu toe niet meer voorgedaan. Blijkbaar is er iets verandert.