Vraag

HBO Max niet beschikbaar bij KPN?

  • 17 March 2022
  • 13 reacties
  • 1914 keer bekeken

Het is belagelijk dat kpn HBOMAX NIET FACILITEERT EINDELIJK EEN BETAALBARE STREAMING DIENST EN KPN IS NIET THUIS

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +12

Het is belagelijk dat kpn HBOMAX NIET FACILITEERT EINDELIJK EEN BETAALBARE STREAMING DIENST EN KPN IS NIET THUIS

Wat zou KPN moeten faciliteren? 

 

 

Zoals iedereen denkt, je kan het op een TV zien dus moet KPN het maar beschikbaar maken.

Bij T-Mobile zie je dit soort gezeur amper, zij hebben gewoon geen enkele streamingdienst beschikbaar, KPN heeft wat keuzes gemaakt waar wat van gevonden word, de rest moet ook.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Jajonijo,

Je kunt HBO ook op jou SmartTV installeren, dan het abonnement bij hun afsluiten. Dan krijg je 50% korting: 

Die € 3,99 is met 4K. 

Badge +12

Beste @Jajonijo,

Je kunt HBO ook op jou SmartTV installeren, dan het abonnement bij hun afsluiten. Dan krijg je 50% korting: 

Die € 3,99 is met 4K. 

Naast de 4K ook kijken op 3 schermen tegelijk en maximaal 30 downloads i.p.v. 5. Ik heb het toch maar gedaan. Duur is het niet. Gewoon om eens te kijken wat het is. Overigens is de app zeker niet op alle TVś beschikbaar. Ik heb hier een Android 8 TV die hem nog niet kan vinden terwijl de app vanaf Android 5 beschikbaar is. Op diverse fora wordt hierover ook gesproken. De app zal binnenkort in NL te installeren zijn. Maar casten vanaf een telefoon, PC of tablet naar de TV is gewoon mogelijk. Ik ben maar weer eens begonnen aan Band of Brothers. Topserie.

Reputatie 7
Badge +22

Effe een update:

HBO Max en discovery+ worden samengevoegd in één app

Badge +12

Heb ik gelezen inderdaad. Je zult de content kunnen zien waar je voor betaalt. Discovery+ is niet iets waar ik dat voor ga doen. 

Heb ik gelezen inderdaad. Je zult de content kunnen zien waar je voor betaalt. Discovery+ is niet iets waar ik dat voor ga doen. 

Dat is dus waar ik ernorm van baal

Ik heb d-play toen genomen voor de Discovery zenders 

Nu Discovery plus

Is er sport aan toegevoegd en moet je extra voor betalen (mocht je dit willen) 

Straks dus 3 dingen in een app

Erg onoverzichtelijk

De ondertiteling is slecht (zwart omrand)

Ik heb er dus sport in staan waar ik geen pakket op heb erg rommelig

 

Reputatie 7
Badge +22

@peter-keetfm je kunt het beter zo houden, want ik laat het ook zo hoe het nu is met HBO, als Discovery maar met hun poten van die korting afblijven die HBO hanteert. 

@Dennis Schreve 

Ik bedoel meer als ik het pakket niet wil het toch in de app staat 

Straks ook HBO daar heb ik geen interesse in 

Net als nu dat de Eurosport er aan toegevoegd is 

Waar ik geen pakket op heb 

Maar staat wel in de app als een soort reclame

 

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve

Ik bedoel meer als ik het pakket niet wil het toch in de app staat 

Straks ook HBO daar heb ik geen interesse in 

Net als nu dat de Eurosport er aan toegevoegd is 

Waar ik geen pakket op heb 

Maar staat wel in de app als een soort reclame

 

Aha, je bedoelt het op die manier! 😉 Nu snap ik wat je bedoeld. 

Reputatie 7

Ach, Dplus zal ongetwijfeld als een  in-app aankoop worden aangeboden. Kun je je niet aan gaan ergeren lijkt me,... 

Prime heeft dit ook met Starz en anderen.  Heeft Disney+ zoiets niet met Hulu? 

De kleinere spelers zullen toch gaan samenwerken. Anders wordt alles wel erg duur en krijg je een enorme hoeveelheid aan contentversnippering. Dat wil ook niemand. 

 HBO is gewoon gaaf punt. 

Ben benieuwd wanneer het gezeur over Skyshowtime gaat beginnen welke later dit jaar komt :yum:

Reputatie 7
Badge +22

Ben benieuwd wanneer het gezeur over Skyshowtime gaat beginnen welke later dit jaar komt :yum:

😂 Dat zal er vast wel komen. 🙈

Reputatie 5
Badge +3

Ach, Dplus zal ongetwijfeld als een  in-app aankoop worden aangeboden. Kun je je niet aan gaan ergeren lijkt me,... 

Prime heeft dit ook met Starz en anderen.  Heeft Disney+ zoiets niet met Hulu? 

De kleinere spelers zullen toch gaan samenwerken. Anders wordt alles wel erg duur en krijg je een enorme hoeveelheid aan contentversnippering. Dat wil ook niemand. 

 HBO is gewoon gaaf punt. 

Ben benieuwd wanneer het gezeur over Skyshowtime gaat beginnen welke later dit jaar komt :yum:


Bij Disney+ zit hulu er hier in Nederland bij in, alleen hebben ze vorig jaar de prijs verhoogd.