Vraag

Het niet werken van itv in spanje

  • 29 July 2019
  • 11 reacties
  • 306 keer bekeken

Itv in het buitenland werkt meestal niet.
Gisteren was mijn zoon ook in Spanje. Met zelfde wifi verbinding perfect beeld via Ziggo F1 bekeken. Mijn Itv werkt helemaal niet ook niet na installatie laatste App en het uit zetten van mijn Iphone . Ben zeer ontevreden over Itv. En maak sterk een overweging om over te stappen naar Ziggo on to go dit werkt namelijk wel overal.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Elenconjo, welkom op het forum! Jammer te horen dat iTV in het buitenland niet lekker gaat. Kun je iets meer uitleggen over wat er precies gebeurt? Kun je geen programma starten? Of dat wel maar is het beeld slecht, of hapert het veel? Krijg je ook foutmeldingen te zien?

Ervaar je dit alleen op de iPhone die je noemt, of op meerdere apparaten? Welke iPhone is het?
Programma start op en zie dan groene ringetjes draaien en daarna gebeurt er niets meer en komt start scherm weer te voorschijn. Ik heb een Iphone 7 + 128 gb
Geen fout melding of iets dergelijks
Kan programma kiezen en wanneer ik een keuze maak gaan ringen draaien en komt terug in begin scherm
Reputatie 7
Badge +11
Misschien traag WiFi, doe eens een speedtest? https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/2465db40-c299-11e8-9b2d-6bea9f145b34

Reputatie 7
Badge +11
De snelheid is erg laag, heb je in de app,bij profiel, instellingen,de beeldkwaliteit al op laag gezet?
Beeld kwaliteit heb ik op de laagste resolutie gezet.
Echter zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +11
Dan ben ik bang dat het niet gaat lukken, de KPN itv app is wat kritisch en stelt hogere eisen aan de dataverbinding😔
Jammer KPN adverteert dat je overal ITV kunt gebruiken. Maar het blijkt in de praktijk dat dit niet zo is.
Bedankt voor je hulp en de moeite. Gr Elenconjo
Reputatie 7
Badge +11
Graag gedaan, had je graag geholpen, prettige vakantie nog 🙂