Beantwoord

HMB2260 kapot plotseling

  • 26 June 2020
  • 19 reacties
  • 242 keer bekeken

Beste kpn,

 

In de ochtend nog normaal tv kunnen kijken, in de avond helemaal geen response meer uit de HMB2260 tv ontvanger. 

Al geprobeerd adapter er uit even wachten er weer in / ander stopcontact. 

Helaas geen enkele reactie / display gaat niet aan / aan uit knop kleurt niet rood enz…

Zou dus graag binnenkort weer tv willen kijken. Kunnen jullie mij helpen aan een andere ontvanger a.u.b.

 

Mvg, Jeroen 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 July 2020, 11:44

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Meurdog 

Hoeveel TV ontvangers heb je? Als je er nog 1 hebt, zou je eens de ontvanger die het niet meet doet willen aansluiten waar jou andere TV ontvanger staat? Is dat toevallig ook een HMB2260? Kan best zijn dat de ontvanger niet stuk is, maar de stroomadapter.

Bedankt voor je snelle antwoord Dennis.

Wij zijn in het bezit van "slechts" 1 tv ontvanger. Ik kan een wissel qua adapter of ontvanger helaas niet uitvoeren.

Mvg, jeroen

Badge +19

Morgen meteen even bellen 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Dat is de snelste manier om een nieuwe te krijgen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Meurdog. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Heb je inmiddels al gebeld met onze klantenservice en wordt er een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd? Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dag graag van je!

Ik heb inderdaad gebeld met de klantenservice en de tv ontvanger gaat omgeruild worden.

Bedankt voor het advies.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat er een nieuwe ontvanger jouw kant op komt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

kreeg netjes in de ochtend een bevestiging dat ze afgelopen dinsdag de ontvanger om zouden komen ruilen in de middag.

3 uur later een nieuw bericht dat KPN de order niet heeft aangeleverd bij Reviva voor aflevering.

zou een email krijgen wanneer dit wel gebeurd zou zijn maar tot op heden nog geen bericht mogen ontvangen om opnieuw een afleverafspraak in te plannen.

 

gelukkig hebben we nog de chromecast maar hoop toch snel een werkende ontvanger te mogen ontvangen.

 

Mvg, Jeroen

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb onze logistieke afdeling gevraagd om dit verder uit te zoeken. Zodra ik meer weet laat ik het weten.

Hoi Vikash,

Even ter info:

13:04 sms ontvangen met het volgende:

KPN (refnr 4047664) wordt zsm door PostNL op adres………...… bezorgd, groet KPN

 

echter staat op …………….. het huis adres waar overdag niemand aanwezig is daarom had ik gevraagd of het pakket op mijn werk adres bezorgd kan worden ivm het omruilen van de ontvanger.

Als daar wederom een mail van komt waar dit in te wijzigen is is dit geen probleem.

 

Groet, Jeroen

Reputatie 7
Badge +21

Mijn collega's geven aan dat ze zojuist opnieuw een tv-ontvanger hebben toegestuurd. Laat je mij weten wanneer je deze in huis hebt?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb gevraagd of het mogelijk is om het adres aan te passen. Helaas is dat nu niet meer mogelijk. Pakketje is al weg. Als je niet thuis bent, dan wordt het pakketje afgeleverd bij een Servicepunt bij jouw in de buurt. 

Beste KPN, 

Bedankt voor het leveren van de waarschijnlijk goede adapter. Helaas was dit niet de oplossing omdat de tv ontvanger defect is. Dit zou ook omgeruild gaan worden / afspraak maken / oude apparatuur meegeven met bezorger enz... Ipv alleen een adapter te sturen.  Zou nu toch wel graag binnenkort weer tv willen kijken.

 

Graag het nodige doen om de tv ontvanger om te ruilen s.v.p.

Mvg Jeroen

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist doorgegeven dat er ook een nieuwe tv-ontvanger naar jouw adres verstuurd moet worden. Waarschijnlijk heb je deze ontvanger morgen al in huis. Laat je mij weten hoe het afloopt?

Beste Vikash,

Gisteren zou OPD langs komen tussen 15 en 18:00 (zonder overleg was dit gepland) waren ongeveer 50% van de tijd aanwezig maar geen briefje door de brievenbus of mogelijkheid om ergens het pakket op te halen.

Zitten dus nog steeds zonder tv ontvanger. Zou graag een mail willen ontvangen net als de eerste keer. Kan ik zelf aangeven waar en wanneer ze de ontvanger komen omruilen. De 1e keer was dit dus mislukt omdat kpn de apparatuur niet had geleverd bij een bezorgdienst.

 

Mvg Jeroen

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat je nog steeds geen nieuwe tv-ontvanger in huis hebt. Ik heb aan onze logistieke afdeling gevraagd om het pakketje opnieuw te versturen naar een servicepunt bij jou in de buurt, zodat je het kan ophalen wanneer het jou goed uitkomst. Zodra ik een reactie hebt ontvangen van mijn collega's kom ik er op terug. 

Goedemiddag,

 

Op 26 Juni 2020 ging mijn tv ontvanger kapot en heb sindsdien dagelijks contact met KPN.

Op 11 juni tot en met 11 juli 2021 is het EK voetbal.

Zou dit graag willen meemaken op mijn TV ;)

Zit er al schot in de zaak Vikash?

 

Bedankt!

Jeroen

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb onze logistieke afdeling gisteren gevraagd om een tv-ontvanger naar een Servicepunt bij jou in de buurt te versturen. Helaas heb ik nog geen reactie daarop ontvangen. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk een nieuwe tv-ontvanger wilt hebben. Ik mijn collega’s nog eens vragen of ze het willen toesturen. Kom er zo snel mogelijk op terug. Excuses voor het ongemak! :disappointed_relieved:

Het is gelukt (uiteindelijk), we kunnen weer tv kijken.

kinderen blij, vrouw blij, iedereen blij :grinning:

 

Groeten, Jeroen

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb onze logistieke afdeling gisteren gevraagd om een tv-ontvanger naar een Servicepunt bij jou in de buurt te versturen. Helaas heb ik nog geen reactie daarop ontvangen. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk een nieuwe tv-ontvanger wilt hebben. Ik mijn collega’s nog eens vragen of ze het willen toesturen. Kom er zo snel mogelijk op terug. Excuses voor het ongemak! :disappointed_relieved:

Het is gelukt (uiteindelijk), we kunnen weer tv kijken.

kinderen blij, vrouw blij, iedereen blij :grinning:

Daar ben ik ook blij om. Goed om te lezen dat het uiteindelijk is gelukt! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer