Beantwoord

HMB2260 v2 beeld loopt vast

  • 9 November 2020
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Een van mijn tv ontvangers (ontvanger 1) lijkt defect. Een reset/software reset heeft geen effect. De ontvanger start opnieuw op, maar krijgt op enig moment een foutmelding. Daarna gaat het opstarten weer door, maar als hij daarmee klaar is, loopt het beeld vast. Overschakelen naar een andere zender en terug heeft geen effect. Ik heb een andere ontvanger (ontvanger 2) op dezelfde kabels aangesloten en deze doet het wel goed. Ontvanger 1 op de plek van ontvanger 2 zetten heeft geen effect. De ontvanger geeft het zelfde resultaat.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 November 2020, 12:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @WillvdV, welkom! Lijkt me goed dat we hier naar kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende serienummer van de defecte ontvanger? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan gaan we voor je aan de slag.

Gegevens aangevuld

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @WillvdV, ik begrijp dat de resets al geprobeerd hebt, welke foutcodes krijg je precies? Op welke van de twee ontvangers heb je deze problemen?

Ontvanger met serienummer eindigend op  53(slaapkamer) stilstaand of langzaam lopend beeld - geen foutcode

Reputatie 7
Badge +20

Ik stuur je even een privébericht @WillvdVÂ