Beantwoord

Hoe kom ik bij mijn opnames via Samsung afstandsbediening bij Frame televisie

  • 9 May 2024
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

Deze week is mijn Samsung Frame tv bezorgd en geïnstalleerd door de plaatselijke Expert winkel.  Keurig gedaan.  Omdat de tv zo plat is past  het kastje er niet meer achter en is nu achter een houten schot weggewerkt.  De ab van Kpn werkt dus niet meer, want gaat niet door hout heen.  De tv bedien ik via de Samsung tv,  Kpn app.  Maar het lukt me niet om bij mijn opnames te komen.  Ik kan wel een overzicht van de tv zenders ervoor krijgen met een knop waarop “guide” staat.  Door een programma aan te klikken kan ik een opname inplannen.   Misschien is er Kpn kastje wat met bleutooth werkt, of via de tv, dat weet ik niet.  En of ik dat kastje dan kan krijgen of kopen bij mijn KPN Compleet pakket.  Dank voor beantwoorden.  

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 May 2024, 14:35

Bekijk origineel

6 reacties

Selecteer “opgeslagen” voor je opnames.

Het kastje achter houten schot zal nu werkloos zijn neem ik aan. 

 Misschien is er Kpn kastje wat met bleutooth werkt.

En overweeg om over te gaan naar het nieuwe, huidige abonnement. De tv ontvanger die je dan krijgt heeft een afstandsbediening die werkt op Bluetooth. En de verbinding met internet kan eventueel via Wifi, maar de netwerkkabel ligt er nu toch voor je huidige kastje. Dan is die verbinding beter.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sido Overdijk ,

Je hebt mogelijk twee opties: 

1/ Ik ga er vanuit dat je nu op dit moment nog niet de Arris 5202 hebt. Die ontvanger werkt met Bluetooth. Je kunt aan die ontvanger komen door jouw huidige abonnement uit te breiden met het 4K-pakket. Dat pakket (2,50 per maand extra) moet je dan minimaal zes maanden houden. Je ontvangt met dat pakket twee 4K-zenders extra plus ESPN UHD. Je kunt dat pakket aanvragen via Mijn KPN of morgen vanaf 8.00 via 0800-0402. Meer info:

https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd
 

2/ Je kunt ook overstappen op KPN TV+. 
 

Dat kan door jouw abonnement te verlengen.

Dat kan ook morgen vanaf 8.00 telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

Jouw abonnement wordt waarschijnlijk dan ook goedkoper.

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Beste PeterG en Noordzee, dank voor jullie meedenken.  Heb KPN gebeld en de eerste optie  is niet mogelijk, mijn KPN Compleet abbo uitbreiden en een bluetooth ontvanger krijgen.  Dit leek mij de eenvoudigste oplossing.  De tweede oplossing, overstappen naar KPN TV+ ga ik nu bekijken.  De vragen en antwoorden van @Noordzee zijn zeer uitgebreid en gaan mij ook wel wat boven de pet moet ik zeggen.  Ik wil gewoon goed beeld,  op kunnen nemen,  en goed te bedienen zonder eindeloos zoeken en doorklikken.  Maar misschien een te eenvoudige vraag.  Bedankt voor jullie tijd  @PeterG en @Noordzee 

Tenslotte;  overstap naar KPN+ gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +24

Deze week is mijn Samsung Frame tv bezorgd en geïnstalleerd door de plaatselijke Expert winkel.  Keurig gedaan.  Omdat de tv zo plat is past  het kastje er niet meer achter en is nu achter een houten schot weggewerkt.  De ab van Kpn werkt dus niet meer, want gaat niet door hout heen.

Dus u heeft het kastje los gekoppeld en dat gebruikt u niet meer?

De tv bedien ik via de Samsung tv,  Kpn app.  Maar het lukt me niet om bij mijn opnames te komen.  Ik kan wel een overzicht van de tv zenders ervoor krijgen met een knop waarop “guide” staat.  Door een programma aan te klikken kan ik een opname inplannen.

U heeft de app uit de appstore geïnstalleerd op de tv?

Ik wil gewoon goed beeld, op kunnen nemen...

De app zou gewoon goed horen te werken. Dus ik vind het een beetje vreemd.

Dat kastje moet ik weer terugsturen naar KPN als nieuwe bij mij binnenkomt, eind mei.  Kastje werkt met IR ab ipv bkuetooth.Zit nu achter houten wand waar signaal niet doorheen gaat. 

Reageer