Vraag

Hoe lastig is het om in contact te komen met ontwikkelaars van Interactive TV

  • 1 April 2020
  • 9 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 1

Goed, ik zit wat vaker achter de televisie. Maar merk toch wel hoeveel bugs in de interface zitten. Nu had ik stiekem deze link al gevonden, maar ik vroeg me af… hoe lastig is het om eens in gesprek te komen met de ontwikkelaars binnen KPN van dit doosje?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U kunt de bugs die u gevonden hebt hier op forum zetten. Dat koppelen de KPN medewerkers dat wel door naar de juiste afdeling. Als gewone klant rechtstreeks in gesprek gaan met de ontwikkelaars zal denk ik niet gaan.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @skinkie 

Helaas zou dat niet gaan, KPN moderators hebben wel contact met die afdeling. Helaas geen klanten van KPN, zou ook niet goed zijn, hun zijn ervoor dat de TV ontvangers moeten blijven werken. (Firmware) En als ze dan ook nog contact zouden hebben met klanten dan gaat het niet goed komen. Dus als je specifieke dingen hebt, dan kun je ze op deze platform stellen. 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @skinkie :) Zoals Nick83 en Dennis Schreve al aangeven, kun je specifieke zaken omtrent de interactieve tv via deze weg bij ons neerleggen. Dan zorgen wij ervoor dat het bij de ontwikkelaars terechtkomt. Zodra we daar terugkoppeling op krijgen, laten we je dat uiteraard meteen weten! 

Reputatie 1

Hoi @skinkie :) Zoals Nick83 en Dennis Schreve al aangeven, kun je specifieke zaken omtrent de interactieve tv via deze weg bij ons neerleggen. Dan zorgen wij ervoor dat het bij de ontwikkelaars terechtkomt. Zodra we daar terugkoppeling op krijgen, laten we je dat uiteraard meteen weten! 

Staan er nog vacatures open op die afdeling?

Reputatie 7
Badge +24

:joy:

Reputatie 7
Badge +22

Staan er nog vacatures open op die afdeling?

:joy: Geweldig die vraag! @skinkie wil je dan bij KPN werken? :rofl:

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @skinkie :) Zoals Nick83 en Dennis Schreve al aangeven, kun je specifieke zaken omtrent de interactieve tv via deze weg bij ons neerleggen. Dan zorgen wij ervoor dat het bij de ontwikkelaars terechtkomt. Zodra we daar terugkoppeling op krijgen, laten we je dat uiteraard meteen weten! 

Staan er nog vacatures open op die afdeling?

Volgens mij niet, maar je kunt het zelf in de gaten houden: https://jobs.kpn.com/ 

Succes! Als je nog punten hebt die we door moeten geven dan horen we dat graag. 

Reputatie 1

@Paul_ je ging het toch even voor me vragen?

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_ je ging het toch even voor me vragen?

Nee?

Reageer