Beantwoord

Hoeveel apparaten voor iTV

  • 27 July 2020
  • 3 reacties
  • 5791 keer bekeken

op hoeveel apparaten kan ik ITV installeren en bekijken

ik heb 2 computers en 2 telefoons en ik kan het maar op 1 computer en 1 telefoon installeren

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 July 2020, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Godfather ,

Je kunt op 5 apparaten ITV installeren. Kan het zijn dat je nog op oude apparaten iets ingesteld hebt staan? Je kunt dit via de iTV -website beheren. Zie ook de link hieronder.

 

Van de website :

  

Apparaatbeheer

Zijn er al 5 apparaten aangemeld op de iTV app, dan kan het zijn dat je niet meer kunt inloggen. Daarom kun je op de iTV website alle apparaten beheren die zijn aangemeld op de iTV app. Zo kom je dus nooit vast te zitten.

Met hoeveel mensen kan ik tegelijk online tv-kijken?

Je kunt met 3 mensen tegelijkertijd tv kijken. Dit betekent dat er 3 mensen op hetzelfde moment gebruik kunnen maken van de app of de website (interactievetv.nl). De tv-ontvanger telt niet mee.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Godfather, welkom op het forum. 

Noordzee legt dit goed uit. Heb je nagekeken hoeveel apparaten er zijn aangemeld bij de instellingen van iTV online?

Reputatie 7
Badge +24

Godfather, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.