Vraag

Hussel abonnement videoland opzeggen

  • 26 August 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb via mijn kpn videoland geactiveerd met een hussel abonnement. Ik heb hem vervolgens uitgezet bij mijn kpn maar kpn blijft factureren. Nu blijkt dat ik het zelf bij videoland uit moet zetten... Staat nergens!!! En dan? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Jojetje Heb je Videoland nog weten uit te zetten en had je deze rechtstreeks via KPN aangevraagd? Kun je anders ook even jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik het even voor je na!

Uiteindelijk na bellen, heeft KPN het uit gezet terwijl ze eerst zeiden dat ze dat niet konden, dat ze alleen maar factureren.  Ik vind het heel raar en slecht dat ik een hussel abonnement heb en het bij kpn aan en uit kan zetten en dat ik niet wist dat ik het zelf bij videoland ook moet beëindigen.. Echt belachelijk!! Dat vonden de mensen die ik aan de lijn had trouwens ook. In mijn kpn stond hij op uit maar dus wel blijven cashen... Niet oké van kpn! 

Reputatie 7
Badge +13

@Jojetje Dat is zeker niet de bedoeling en het spijt mij dat de communicatie daarover zo stroef is verlopen. Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan weten. Nogmaals mijn excuses en ik wens je een hele fijne dag verder!

Reageer