Vraag

Iedere dag meermaals NMC-STB-400

  • 17 October 2021
  • 15 reacties
  • 85 keer bekeken

Wij krijgen ook iedere dag, selfs meerdere keren op een dag die foutcode. Wij hebben nog een Experiabox v8. Sinds drie dagen geleden start de Netflix app ook niet meer op. Vandaag heb ik 25 minuten met klantenservice gebeld over dit probleem en was de conclusie dat het fout bij Netflix liggen.  Netflix zeg weer dat de fout bij KPN liggen.  Ik ben geneigd om met Netflix eens te zijn, want op mobiel en computer is Netflix prima te kijken zonder enige probleem.  Experiabox en tv ontvangers al tig keer gereset. Word onderhand beetje misselijk van. Zou de Experiabox toch uitgediend zijn??  

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Hoi @termeertjes .  Er is/was een issue met netflix dat ondertussen is opgelost.

Heb jij de tuner al een frisse start gegeven?  Wat die andere foutcode betreft:  Hoe is jouw ontvanger aangesloten? Rechtstreeks met een kabel op de experiabox?

Hoi @termeertjes .  Er is/was een issue met netflix dat ondertussen is opgelost.

Heb jij de tuner al een frisse start gegeven?  Wat die andere foutcode betreft:  Hoe is jouw ontvanger aangesloten? Rechtstreeks met een kabel op de experiabox?

Ja!! Netflix doet het weer sinds gisteravond!!!

Ja rechtstreeks met een kabel op de experiabox. 

Heb je die foutcode op meerdere tuners? 

Zou je (mocht je dit nog niet gedaan hebben) zowel de experiabox willen herstarten en de tuner een frisse start willen geven (via de instellingen).

Heb je die foutcode op meerdere tuners? 

Zou je (mocht je dit nog niet gedaan hebben) zowel de experiabox willen herstarten en de tuner een frisse start willen geven (via de instellingen).

Ja allemaal tegelijk. 

 

Ik zal het restarten en dan kijken wij wat gebeurt.  Je hoort het nog.

Heb je die foutcode op meerdere tuners? 

Zou je (mocht je dit nog niet gedaan hebben) zowel de experiabox willen herstarten en de tuner een frisse start willen geven (via de instellingen).

Ja allemaal tegelijk. 

 

Ik zal het restarten en dan kijken wij wat gebeurt.  Je hoort het nog.

Wij zijn inmiddels een paar dagen verder en helaas nog steeds hetzelfde probleem 

Weet je zeker dat er geen gebruik wordt gemaakt van draadloze verbindingssets? Dat zijn van die witte stekkers in het stopcontact, die het itv signaal doorgeven via het lichtnet. 

Weet je zeker dat er geen gebruik wordt gemaakt van draadloze verbindingssets? Dat zijn van die witte stekkers in het stopcontact, die het itv signaal doorgeven via het lichtnet. 

Ja, boven op onze kamer en zolder hebben wij draadloze stekkers

 

Ja, boven op onze kamer en zolder hebben wij draadloze stekkers

wat ik zou doen is toch de wifi manager.Als alle tv dezelfde fout geven ligt het misschien aan het modem.Door de wifi manager te doen krijg je waarschijnlijk een nieuwer modem.

 

Ja, boven op onze kamer en zolder hebben wij draadloze stekkers

wat ik zou doen is toch de wifi manager.Als alle tv dezelfde fout geven ligt het misschien aan het modem.Door de wifi manager te doen krijg je waarschijnlijk een nieuwer modem.

Ga ik doen, dankjewel!

Badge +12

Weet je zeker dat er geen gebruik wordt gemaakt van draadloze verbindingssets? Dat zijn van die witte stekkers in het stopcontact, die het itv signaal doorgeven via het lichtnet. 

Ja, boven op onze kamer en zolder hebben wij draadloze stekkers

Dat zijn dermate ondingen dat er regelmatig de oorzaak van zijn dat ze netwerken (zwaar) verstoren. Haal dingen er naar een tussenuit en kijk het dan eens even aan.

 

 

Dat zijn dermate ondingen dat er regelmatig de oorzaak van zijn dat ze netwerken (zwaar) verstoren. Haal dingen er naar een tussenuit en kijk het dan eens even aan.

kabels laten trekken is wel erg duur,ik snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen.

digitenne voor boven is dan wel een goede oplossing,maar dan moet je wel bereik hebben.Maar ik zou eerst het nieuwe modem afwachten.

Badge +12

 

 

Dat zijn dermate ondingen dat er regelmatig de oorzaak van zijn dat ze netwerken (zwaar) verstoren. Haal dingen er naar een tussenuit en kijk het dan eens even aan.

kabels laten trekken is wel erg duur,ik snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen.

Laten trekken wel, zelf doen niet. Ik had geen loze leidingen en heb de kabel netjes in een hoek geplaatst. Er is altijd wel ergens een mogelijkheid om naar boven te komen (koof ventilatie, verwarmingsbuis etc.). Het gaat maar om 1 kabeltje..

 

Laten trekken wel, zelf doen niet. Ik had geen loze leidingen en heb de kabel netjes in een hoek geplaatst. Er is altijd wel ergens een mogelijkheid om naar boven te komen (koof ventilatie, verwarmingsbuis etc.). Het gaat maar om 1 kabeltje..

Nou,bij mij dus echt niet,alles is hier potdicht….Dus toch maar voor boven weer digitenne.

@martijn197108 , Dat het niet kan zet ik vraagtekens bij, hier was het ook lastig en niet echt makkelijk, maar waar een wil is is een weg, koste veel tijd en gepuzzel maar die 2 kabels liggen er, hadden er meer moeten zijn en dat kon niet uit het zicht, dus een tweede Fritz boven als WiFi versterker en Switch.