Beantwoord

Ik kom na het kijken van een opname in een ander overzicht dan eerst

  • 25 March 2024
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Sinds een aantal weken gedraagt het opnamemenu zich anders.

Als ik na het kijken van een opname terugkeer in het opnamemenu, kom ik vanzelf bij de meest recente opname uit, helemaal bovenin de lange lijst met thumbnails. En dat terwijl ik graag meteen de zojuist bekeken aflevering wil verwijderen.

Kan het weer teruggebracht worden dat ik gewoon bij de zojuist bekeken opname terug kom? Nu moet ik (soms) tientallen oude programma’s door scrollen en de opname terugvinden.

icon

Beste antwoord door joop2011 25 March 2024, 15:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
  1. Welke KPN tv ontvanger heeft u?
  1. Wat voor een overzicht komt u?

Excuses, ik was niet helemaal volledig. 

  1. Het gaat om KPN TV+, met het kastje https://www.kpn.com/upload/42b4e23e-7d99-434a-91fd-9a310afd50d2_46c2efde-ac78-4d96-99aa-a6c78145abc3_Remote_Box-%281%29.png.
  2. Het overzicht waar ik in terecht kom, is het overzicht waar je terechtkomt als je voor het eerst naar het opgeslagen tabblad gaat. Dus de ‘kleine’ thumbnails, en dan helemaal bovenaan. Dat je daar komt als je voor het eerst naar opgeslagen gaat is logisch, maar na het kijken van een opname zou ik bij die opname willen terugkomen. Vroeger was dat wel zo!

Hopelijk helpt dit! 

Reputatie 7
Badge +20

@Erjen 

Je hebt de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

 

Na 2 updates geleden is het juiste scherm (bij teruggaan na opname kijken) veranderd in dit scherm.

Hopelijk gaat KPN dit probleem (fout bij update) snel oplossen.

Ze hebben al aangegeven dat ze het gaan oplossen.

 

Tot die tijd wees voorzichtig, want voor je het weet verwijder je de verkeerde opname.

Reageer