Beantwoord

Ik mis Fox News en het pakket sluit niet aan bij mijn wensen

  • 9 November 2020
  • 13 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik mis ook fox news. 

Ik betaal te veel voor mijn abonnement. 80 mbps,  spotify Premium met 1 account, telefoon en tv met geen extra pakketten maar een heleboel flut kanalen waar ik niet naar kijk. €75,- per maand.

Voor dir geld heb ik spotify familie en 100mb.. Ik ga overstappen. Dit kan echt niet. 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 9 November 2020, 14:02

Bekijk origineel

13 reacties

@Annie-slim 

De énige provider in Nederland die Fox News aanbiedt is CaiWay. Die zijn niet landelijk beschikbaar dus als je die zender erbij wilt dien je wel in 'hun’ gebied te wonen.

Fox News. Bedankt voor de tip. Alleen ik betaal nog steeds te veel voor de KPN producten.  Ben al jaren KPN klant. Maar kennen gaat de prijs wel omhoog, en niet de service. Of onvoldoende. Ben zwaar teleurgesteld. Ik kwam er achter na heel vaak internet storingen. Bellen en nog een keer bellen. Modem omruilen , weer storingen en van de 80 mbps maar 30 mbps te ontvangen. En dat voor €75,- En ongevraagd krijg ik plus pakket. Ik heb er niets aan. Had dan aan mij gevraagd of aangeboden om het abonnement aan te passen. Maar nee. Producten aansmeren en internet 80 mbps en Spotify premium met 1 account voor €15,-. Echt schandalig.

Niet alle klanten willen het onderste uit de kan. Maar ik verwacht wel dat kpn eerlijk is en klanten actief prijs/product in de gaten houd. 
ik had prijsverlaging moeten hebben. En geen prijsverhoging als je de producten niet aanpast.

 

Dat is nou de reden waarom er meerdere providers in Nederland actief zijn. De prijs gaat natuurlijk niet omlaag; je gaat niet minder betalen dan andere klanten van KPN.

Dus …….

Oxxio schijnt, ook qua service, goed te zijn en goedkoper dan KPN zelf. Is wel doorverkoop van het KPN product….

T-mobile en Tele2 hebben beiden wel een eigen tv-platform en internetinfrastructuur. Wel op het net (DSL en FttH) van KPN.

Ik ben maar een boekhouder. Maar ik snap wel dat de verbeterde ICT producten tegen een lagere prijs wordt aangeboden. KPN gaat daar kennelijk niet in mee. Ik weet wat beters. Ik ga naar jullie concurrent. Ziggo. Gefeliciteerd om je klant op de kast je jagen. Dus niet naar Telfort of t mobile of Tele 2 . Ik heb mijn buik van vol.

Apart. Met Ziggo scheelt het nauwelijks in prijs. Wil ik hetzelfde als ik nu bij KPN heb ben ik zelfs iets duurder uit.

En bij Ziggo, die na 20:00 uur 's avonds geen helpdesk hebben, zou ik niet zo blij worden met al die storingen die ze juist ná die tijd hebben. Om 20:00 uur de helpdesk gewoon dicht… en dat voor zo'n grote provider.

Maar: geniet van je nieuwe provider.

Beste Peter,

Ziggo. De eerste paar maanden is gratis. Modem met extra WiFi versterkers. Meer Mbps. Spotty familie met 6 accounts apart abonnement afsluiten. En dat voor dezelfde prijs. 

Heeft u wel in mijn klanten dossier gekeken? Als u dat doet dan begrijpt u het. Prijs en product verhouding. Voor mij is het een hele verbetering als ik overstap. En wat betreft de service. Als alles doet zonder storing dan hoef ik ook niet te bellen. Ik heb jaren periodes last gehad van blokjes tv of geen internet. Monteur laten komen en een week later weer last van slecht ontvangst en internet. En ik ben niet zo’n snelle beller. Meestal wacht ik af totdat de storing over gaat. Ik heb ook een paar dagen geen tv gekeken. En dan heb ik een hele gezellige avond met mijn gezin.

Ten slotte keek ik Fox News  op internet omdat CNN eenzijdig is.  Geen Trump aanhanger, maar een Biden aanhanger. Eentje die normaal praat, coronavirus serieus neemt, niet liegt en verantwoordelijkheid neemt. Dat kan ik van KPN niet zeggen. En een medewerker die je niet serieus neemt en dochtermaatschappijen aansmeert.

Ik weet dat er ook bij ziggo storingen zijn. Dat weet ik van familie leden. Maar per saldo scheelt KPN niet veel van ziggo.
Ik woon in een vinex locatie en geen glasvezelkabel. Nu met twee studerende kinderen en leren op afstand merk ik dat het internet minimaal 100 mbps moet zijn.

Nog een tip van mij. Ga wat anders doen dan forum beantwoorden. Je bent ongeschikt. Je hoort naar klanten te luisteren en in oplossingen te denken.
Mocht je nog in mijn klanten dossier kijken en tot de conclusie komen dat ik te veel heb betaald of de producten hadden beter afgestemd moeten worden op de prijs, dan hoor ik graag nog van je. Wat wordt dan de oplossing?

Reputatie 7
Badge +9

Fox News stelt zich niet beschikbaar voor doorgifte op kabelnetten in ons land. De zender is sinds kort wel via een internetabonnement te bekijken, maar niet lineair. Caiway maakt nog gebruik van een oude overeenkomst met Fox News, waardoor deze zender daar (nog) wel te zien is.

Piet.

Ten slotte keek ik Fox News  op internet omdat CNN eenzijdig is.  Geen Trump aanhanger, maar een Biden aanhanger. Eentje die normaal praat, coronavirus serieus neemt, niet liegt en verantwoordelijkheid neemt.

Trump die normaal praat… dat moet ik nog meemaken. En niet liegt. En het coronavirus serieus neemt. Zelfs nu het zelf gehad heeft (weten we dat wel zeker...) zegt ie nog dat het "slechts een griep” is.

Trump liegt altijd. “ik erken de uitslag niet” is dus zijn manier om te zeggen dat ie verloren heeft.

Ik hoop dat je óók CNN keek. Want je moet natuurlijk geen eenzijdige info tot je nemen.

Overigens erkent Fox News nu ook volledig de verkiezing van Biden/Harris.

 

Nog een tip van mij. Ga wat anders doen dan forum beantwoorden. Je bent ongeschikt. Je hoort naar klanten te luisteren en in oplossingen te denken.
Mocht je nog in mijn klanten dossier kijken en tot de conclusie komen dat ik te veel heb betaald of de producten hadden beter afgestemd moeten worden op de prijs, dan hoor ik graag nog van je. Wat wordt dan de oplossing?

Ik ben geen medewerker van KPN, en heb dat ook nergens beweert.

En ik denk in oplossingen en kwam al gauw tot de conclusie dat die voor jou niet bij KPN ligt!

Reputatie 7

Goedemiddag, @Annie-slim, welkom op het KPN forum. Hier helpt de KPN Community -klanten van KPN- je graag met uiteenlopende vragen. PeterG is geen KPN medewerker 😉 Maar net als jij ook een gebruiker van onze diensten. 

Goede vraag stel je hier, waarom zendt KPN geen Fox News uit? Het antwoord komt van Piet, we hebben geen overeenstemming net als vele andere telecomproviders omdat Fox via streamingsdiensten zijn content aanbiedt.

Ik lees dat je niet helemaal tevreden bent over je pakket. Jammer! In je MijnKPN kun je jouw pakket aanpassen naar je wensen. Misschien dat de nieuwe kpn Hussel abonnementen voor thuis beter aansluit bij jullie behoeften. Heb je nog vragen? De kpn community kan je ook advies geven welk pakket het beste bij je past. Wat heb je nodig?    

Misschien niet helemaal goed geschreven. Maar ik ben Biden aanhanger. voor de duidelijkheid.

Goedemiddag Nadia,

PeterG geen medewerker. Dat verklaart wel een heleboel.

Maar het aanpassen van het pakket gaat niet.  In mijn KPN kan ik alleen een compleet nieuw pakket nemen. En dan zonder welkoms cadeau.

Ik heb al die tijd te veel betaald. Door de storing en bellen heeft de klantendesk zonder te vragen gratis plus pakket eraan toegevoegd. Maar nog steeds krijg ik te weinig product voor wat ik moet betalen.

Ik wordt nu gedwongen om over te stappen.

Jammer dat de medewerker niet heeft geattendeerd op de te duurde pakket en ook niet heeft besproken wat de mogelijkheden waren. Bijvoorbeeld versterkers aanbieden en niet alleen voor nieuwe klanten.

Ik heb voor het eerst KPN WiFi manager gebruikt. En dat heeft wel wat geholpen. Nu 50 mbps. Maar nog steeds te weinig.

 

Graag hoor ik van u of er toch nog een betere oplossing is dan de opties in mijn KPN. Als trouwe klant word ik benadeeld.

Je kunt naar een Hussel abonnement. Dat kun je helemaal zelf samenstellen met je gewenste (indien op je adres mogelijke) snelheid, zenderpakketten e.d. Dan kom je mogelijk wat goedkoper uit dan je nu hebt. Maar KPN is geen prijsvechter / budgetprovider.
Als bestaande klant krijg je echter helaas niet de "nieuweklantenkorting” als je een nieuw abonnement neemt, dat is waar.

Als je vast wilt kijken naar de Hussel mogelijkheden dan kan dat op de website. Over náár Hussel dien je echter als bestaande klant wel via MijnKPN te doen.

Reputatie 7

Hey @Annie-slim, in je MijnKPN kun je het huidige pakket aanpassen: extra pakketten toevoegen of opzeggen. Wil je meer te kiezen en keuzevrijheden? Dan is KPN Hussel een uitkomst: Spotify Family i.p.v Spotify Premium? Jouw Hussel kun je elke maand aanpassen Bijvoorbeeld als er iets verandert in je huishouden. Of als je een iets anders wilt uitproberen: Netflix via KPN. Je ontvangt € 5,- korting: Entertainmentvoordeel als je Internet, Mobiel, TV en Entertainment combineert. Voor bestaande klanten geven wij geen extra korting of apparatuur cadeau. Dat is een eenmalige welkomstactie die je bij aanvang van je abonnement krijgt. 

Heel onaangenaam dat je een langzame internetverbinding ervaart. We denken hier graag met je mee hoe je dat kunt oplossen. Als eerste is het goed om te weten welke snelheid er bij je thuis geleverd kan worden. Dat kun je achterhalen in deze tool: fourstack Bij actuele beschikbaarheid vind je de technologie die aan je huis is gelegd en de snelheid die je maximaal binnen kunt krijgen. 

Voldoende binnenkomende bandbreedte maar nog steeds last van een brakke wifi? Dan helpen we je uiteraard graag. Met de KPN Wifi Manager.  kun je de wifi in huis verbeteren. Handig, vooral met tieners die thuisonderwijs volgen en ouders die thuiswerken! De KPN Wifi manager is een online tool speciaal ontwikkeld voor onze klanten. Je krijgt daarmee advies op maat :)

Lees meer op:  Oplossingen voor trage en wegvallende wifi :)

Reageer