Vraag

Ik wil de tv ontvanger uit het zicht hebben

  • 13 September 2019
  • 3 reacties
  • 4141 keer bekeken

TV ontvanger uit het zicht. Alleen kan ik hem dan niet bedienen. Er zit geen jack op de ontvanger om een infraroodverlenger op aan te sluiten. Is er geen nieuw model, waar dit wel op zit? * Dus aan de andere kant van de muur in mijn geval. Alleen kan ik hem dan niet bedienen. Er zit geen jack op de ontvanger om een infraroodverlenger op aan te sluiten. Is er geen nieuw model, waar dit wel op zit?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid, tekst in het bericht geplaatst.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Daar zijn afstandbediening verlengers voor of infrarood verlenger.
Is hier ook al vaker aan de orde geweest, maar om dat op te zoeken valt wel eens tegen.
https://www.onlinekabelshop.nl/ir-extender-set-1x-receiver-4x-emitter-voeding-via-usb?channable=e17871.NTAyMjk&gclid=EAIaIQobChMIl7OllfbN5AIVzuF3Ch2k-QRREAQYASABEgJXufD_BwE
Reputatie 7
Badge +25
Welkom @MPAMJ. De enige oplossing die ik kan bedenken, afgezien van de IR-extender, is een tv-ontvanger/afstandsbediening via bluetooth. Helaas zit dat alleen op de tv-ontvangers die je bij het 4K-abonnement krijgt. Er worden nieuwe afstandsbedieningen geleverd bij de nieuwe 4K-ontvangers. Op dit moment zijn die alleen nog via IR, echter zullen die redelijk binnenkort worden vervangen voor bluetooth versies.