Beantwoord

Ik wil mijn tv abonnement opzeggen, hoe doe ik dat?

  • 1 February 2024
  • 8 reacties
  • 602 keer bekeken

Ik wil mijn tv abo opzeggen 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 February 2024, 18:57

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Boterkoek ,

Dat kan. Je kunt het zelf regelen via MijnKPN. Of bel morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402.

TV is een aanvullend product naast je internetabonnement. Als je alleen TV opzegt, loopt jouw internetabonnement gewoon door. 
 

TV kan per direct opgezegd worden. Voor je internetabonnement geldt een opzegtermijn van één maand mits jouw contractperiode afgelopen is. 

Ja ik wil alleen mijn tv abo opzeggen maar hoe doe ik dat in de app?

Reputatie 7
Badge +28

Kies in de MijnKPN app voor:

mijn producten

internet

Abonnement 

abonnement aanpassen 

Doorgaan naar tv & entertainment 

Wil je TV kijken? 
nee

bevestigen 

Zet in de app het aantal tv ontvangers op 0. 

Dan krijg je meestal met een week verzoek tot retourneren van de ontvanger. En doorgaans binnen 24 uur is je tv dienst stopgezet.

Oke bedankt voor de info

Reputatie 5
Badge +4

Zet in de app het aantal tv ontvangers op 0. 

Dan krijg je meestal met een week verzoek tot retourneren van de ontvanger. En doorgaans binnen 24 uur is je tv dienst stopgezet.

Zet in de app het aantal tv ontvangers op 0. 

Dan krijg je meestal met een week verzoek tot retourneren van de ontvanger. En doorgaans binnen 24 uur is je tv dienst stopgezet.

 

Dus als ik mijn TV+ per nu verwijder, dan blijft de contracttermijn voor alleen internet, in mijn geval tot 1 september, gewoon tot deze datum (01-09-2024) doorlopen en wordt er geen nieuw contract afgesloten? 

Reputatie 7
Badge +24

Dus als ik mijn TV+ per nu verwijder, dan blijft de contracttermijn voor alleen internet, in mijn geval tot 1 september, gewoon tot deze datum (01-09-2024) doorlopen en wordt er geen nieuw contract afgesloten? 

Dan blijft het abonnement gewoon doorlopen en kunt u op elk moment opzeggen. Wel met een opzegtermijn van een maand.

Reputatie 7
Badge +11

@0011 , je moet tv+ minimaal 1 maand gebruikt hebben, daarna kun je het opzeggen en blijft de rest van je contract hetzelfde 

 

Reageer