Beantwoord

Inloggen iTV app, app vindt dat ik geen internetverbinding heb

  • 9 October 2020
  • 10 reacties
  • 330 keer bekeken

Ik heb net de app op mijn nieuwe tablet geïnstalleerd. Een Samsung A10 met android 10. Ik will inloggen met abonneenummer en pincode maar dan krijg ik een foutmelding dat ik mijn verbinding moet controleren. Op mijn telefoon hetzelfde probleem. 

Mijn verbinding is prima, Netflix werkt zonder problemen. 

icon

Beste antwoord door Nadia 9 November 2020, 12:52

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hi @TanjaBolt, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier hebt gevonden. Door de drukte is je vraag hier even blijven liggen, sorry daarvoor! 

Op onze site: Online tv-kijken met KPN vind je meer informatie over de iTV app en tv.kpn.com → webversie. Is het inmiddels gelukt? Mocht je nog vragen hebben, we staan voor je klaar :)

Hi @TanjaBolt, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier hebt gevonden. Door de drukte is je vraag hier even blijven liggen, sorry daarvoor! 

Op onze site: Online tv-kijken met KPN vind je meer informatie over de iTV app en tv.kpn.com → webversie. Is het inmiddels gelukt? Mocht je nog vragen hebben, we staan voor je klaar :)

Hoi Nadia, 

 

Nee ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding helaas.

Reputatie 7

Nee ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding helaas.

Kan je eens een screenshot plaatsen van die foutmelding?

Heeft de iTV app wel rechten om via wifi te communiceren?

Nee ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding helaas.

Kan je eens een screenshot plaatsen van die foutmelding?

Heeft de iTV app wel rechten om via wifi te communiceren?

Ik heb even gekeken naar de rechten van de app en alle rechten zijn toegewezen. 

 

 

Reputatie 7

Kan je de app op andere apparaten wel gebruiken?

Kan je de app op andere apparaten wel gebruiken?

 Nee,  op zowel de tablet als mijn telefoon krijg ik deze melding. 

Op de laptop lukt het via de browser wel maar dat is iets heel anders 🙂

Reputatie 7

Kan je dan wel met de KPN ID i.p.v. het abonnementsnummer inloggen op jouw telefoon?

Kan je ook via de browser eens kijken hoeveel apparaten er al aangemeld zijn?

 

Reputatie 7

Hey @TanjaBolt, is het gelukt om in de app te controleren welke apparaten er aangemeld zijn? Kun je daarvan een screenshot plaatsen? We zien graag je reactie tegemoet :)

Reputatie 7

Hey @TanjaBolt, het is hier al een tijdje stil. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is. 

Met iTV Online kun je 5 apparaten actief gebruiken. Zijn er al 5 apparaten aangemeld op de iTV app, dan kan het zijn dat je niet meer kunt inloggen. Daarom kun je op de iTV website alle apparaten beheren die zijn aangemeld op de iTV app. Zo kom je dus nooit vast te zitten. Je kunt met 3 mensen tegelijkertijd tv kijken. Dit betekent dat er 3 mensen op hetzelfde moment gebruik kunnen maken van de app of de website (interactievetv.nl). De tv-ontvanger telt niet mee.

Heb je toch nog vragen? Stel ze dan gerust. De community helpt je graag :)

Reageer