Beantwoord

Interactieve tv ontvanger en synchronisatie

  • 18 March 2020
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Is hier al een oplossing voor?

 

Hoe kan ik de interactieve tv ontvanger instellen dat als ik beneden een opgenomen film stop zet, ik deze boven op dat stuk verder kan kijken,
Hoe kan ik de interactieve tv ontvanger instellen dat als ik beneden opgenomen programma s verwijder, dat ik ze boven dan ook niet meer in de lijst zie

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_

Hallo! Welkom op het Forum en dank voor je vraag hier. Ik loop ze allebei even bij langs. 

Als eerste de vraag over het opnemen en verder kijken op een andere ontvanger. Dit zou in principe gewoon moeten werken. De meest bekeken programma's staan in het KPN-netwerk klaar om direct afgespeeld te worden. Het komt echter voor dat er soms synchronisatieproblemen optreden, waardoor het afspelen op een andere ontvanger niet lukt. Dan zal het programma eerst weer ingeladen moeten worden, waardoor je niet direct verder kunt kijken op het punt waar je gebleven was. De ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte en zoeken naar een manier om dit te verbeteren. 

Over het tweede probleem; het verwijderen van de opnames. Het is een soortgelijke kwestie, waarbij verschillende databases waarin de opnames staan ook met elkaar moeten communiceren. Ook hier treden wel eens problemen op. Ook dit is bij ons bekend. Een nieuwe, achterliggende architectuur zal hierbij helpen en dit staat ook op de agenda. 

Beide problemen hebben dus min of meer dezelfde oorzaak en er wordt gekeken naar een structurele oplossing. Ik durf je alleen nog niet te zeggen wanneer dit het geval zal zijn. Het is helaas niet een heel duidelijk of concreet antwoord, maar het is wel het beste wat ik je kan vertellen.

Bekijk origineel

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 March 2020, 11:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @wij2015 . Welkom op het forum.

Daar kan ik kort over zijn: nee :-)

Dit soort problemen kunnen voorkomen en er is (nog) geen oplossing voor. Wanneer dit helemaal is opgelost, kan ik onmogelijk voorspellen. We zijn er mee bezig maar het is een hele grote technische ingreep.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.